۲۵ خرداد ۱۳۹۲ - ۱۹:۴۳
کد خبر: ۱۷۱۹۹۳
مدیر استانی حوزه علمیه مازندران:

24 خرداد حقانیت نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران را به اثبات رساند

خبرگزاری رسا ـ مدیر استانی حوزه علمیه مازندران با بیان این که مردم با حضور بی نظیر و حماسی خود ثابت کردند که خط تحریم و تهدید اثری بر اراده ملت بزرگ ایران ندارد، گفت: تلاش دشمن برای دلسرد کردن مردم از حاکمیت نیز به بن بست رسیده چون مردم هوشیار و آگاه تر از هر زمان دیگری در صحنه حضور دارند.
حجت الاسلام طاهري، مدير حوزه علميه مازندران

حجت الاسلام ابوالقاسم طاهری، مدیر حوزه علمیه مازندران در گفت وگو با خبرنگار خبرگزاری رسا در ساری، با تجلیل از خلق حماسه ملت بزرگ ایران در انتخابات روز گذشته، این حماسه آفرینی را تقویت مقبولیت و مشروعیت نظام مقدس جمهوری اسلامی دانست.

 

وی با بیان این که حماسه آفرینی ملت ایران در این انتخابات ملت ما را چند گام به جلو و دشمنان را چند گام به عقب وا داشته است، افزود: به حتم این حماسه عظیم دشمنان نظام مقدس جمهوری اسلامی را به عقب نشینی وادار کرده است.

 

مدیر استانی حوزه علمیه مازندران با بیان این که حماسه عظیم ملت ایران بار دیگر حقانیت نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران را به اثبات رساند، خاطرنشان کرد: مردم کشورمان به دنیا فهماندند که نظام اسلامی یک حکومت به حق است و در دفاع و پشتیبانی از آن با همه توان در عرصه حضور خواهند داشت.

 

حجت الاسلام طاهری با بیان این که ملت ایران با حضور حداکثری خود در انتخابات اعتماد به نظام و سازوکارهای انتخابات در کشورمان را به دنیا ثابت کردند، تصریح کرد: علیرغم همه تبلیغات رسانه ای غرب ها علیه سلامت انتخابات کشورمان، اما مردم کشورمان نشان دادند که به نظام و انتخابات کشورمان اعتماد کامل دارند.

 

امام جمعه موقت ساری با بیان این که مردم کشورمان با خلق حماسه ای تاریخی و بی نظیر و رأی اعتماد به نظام اسلامی، این حماسه را به رخ مدعیان دموکراسی و آزادی کشیدند، تصریح کرد: 24 خرداد تجلی وحدت و همبستگی مردم کشورمان در جهت اعتلای نظام اسلامی بوده است.

 

مدیر استانی حوزه علمیه مازندران، 24 خرداد را روز تجلی مبارزه با استکبار جهانی دانست و گفت: مردم کشورمان با رأی به نظام مقدس جمهوری اسلامی بار دیگر روحیه استکبار ستیزی و دفاع از آرمان های انقلاب را به بدخواهان نظام نشان دادند.

 

وی با بیان این که دشمنان در چند سال اخیر تلاش کردند با تشدید تحریم ها علیه کشورمان زمینه ای را برای فاصله میان مردم و حکومت فراهم کنند، افزود: اما حضور حماسی روز گذشته نشان داد که مشکلات و تحریم های اعمال شده از سوی غربی ها علیه ملت ایران تأثیری در اراده ملی این مردم همیشه در صحنه نخواهد داشت.

 

حجت الاسلام طاهری با بیان این که حضور باصلابت و غرور آفرین مردم کشورمان در انتخابات روز گذشته تنها رسوایی و بی آبرویی را برای مدعیان دموکراسی و آزادی غربی به ارمغان آورده است، گفت: این حماسه موجب شادی و امید در دل ملت های آزاده دنیا شده است.

 

امام جمعه موقت ساری به نقش رهبرمعظم انقلاب اسلامی در خلق این حماسه بی نظیر اشاره کرد و با بیان این که همه ما این حماسه بی نظیر را مدیون رهنمودهای مقام معظم رهبری می دانیم، گفت: این حضور بی نظیر در واقع لبیکی به خواسته مقام عظمای ولایت بوده است.

 

وی ملت ایران را مردمی ولایی و دلداده رهبری نظام دانست و خاطرنشان کرد: این مردم نشان دادند که در هیچ شرایطی ولی فقیه را تنها نخواهند گذاشت و همواره مدافع و پشتیبان حقیقی ولی فقیه خواهند ماند.

 

مدیر استانی حوزه علمیه مازندران انتخابات 24 خرداد را سونامی عظیم ملت ایران در برابر توطئه ها و دشمنی های مستکبران عالم توصیف کرد و ادامه داد: ملت بزرگ کشورمان با این سونامی عظیم بنیان های صهیونیسم جهانی و بدخوهان نظام را نابود کردند و به آنها نشان دادند که نظام اسلامی حق است.

 

حجت الاسلام طاهری با بیان این که امروز شاهد ذلت و بدبختی بر چهره کریه نظام سلطه هستیم، افزود: این حضور حماسی اقتدار و عظمت ملت ایران را دو چندان و زمینه رسوایی بزرگی برای مسکتبران عالم را فراهم کرد.

 

وی با بیان این که مردم با بصیرت کشورمان با حضور بی نظیر و حماسی خود ثابت کردند که خط تحریم و تهدید اثری بر اراده ملت بزرگ ایران ندارد، ادامه داد: تلاش دشمن برای دلسرد کردن مردم از حاکمیت نیز به بن بست رسیده چون مردم هوشیار وآگاه تر از هر زمان دیگری در صحنه حضور دارند.

 

امام جمعه موقت ساری این حماسه عظیم را شکست دیگری برای بنگاه های دروغ پراکنی غربی دانست و افزود: رسانه های غربی که مدت ها خط تحریم انتخابات را با همراهی برخی عوامل نفاق دنبال می کردند در برابر حماسه حضور ملت ایران زبان به دهان گرفتند و تنها نظاره گر خلق حماسه از سوی ملت ایران بودند./950/ت302/ب

ارسال نظرات