۲۴ خرداد ۱۳۹۲ - ۱۵:۳۱
کد خبر: ۱۷۱۷۱۷
رییس ستاد انتخابات مازندران:

ملت ایران بار دیگر با خلق حماسه ای عظیم تاریخ ساز شدند

خبرگزاری رسا ـ رییس ستاد انتخابات مازندران امروز حضور مردم در پای صندوق های رأی را بی نظیر دانست و گفت: ملت ایران بار دیگر با خلق حماسه ای عظیم تاریخ ساز شدند.
رييس ستاد انتخابات مازندران

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در ساری، هادی ابراهیمی، رییس ستاد انتخابات مازندران امروز در جمع خبرنگاران حاضر در ستاد انتخابات حضور مردم در پای صندوق های رأی را بی نظیر دانست و گفت: ملت ایران بار دیگر با خلق حماسه ای عظیم تاریخ ساز شدند.

 

وی انتخابات را نماد مردم سالاری دینی دانست و ادامه داد: انتخابات به حتم نشان دهنده مقبولیت نظام اسلامی در نزد ملت بزرگ ایران است.

 

رییس ستاد انتخابات مازندران انتخابات را محل تجلی اقتدار ملی دانست و گفت: برگزاری آن همواره خون تازه‌ای در رگ‌های جامعه به جریان انداخته، افق‌های درخشانی ترسیم و مسیرهای روشنی را پیش‌روی ملت قرار می‌دهد.

 

معاون سیاسی امنیتی و اجتماعی استاندار مازندران، انتخابات را عامل انسجام و وحدت داخلی دانست و ادامه داد: به حتم این حضور گسترده عامل اقتدار و عزت نظام اسلامی در عرصه جهانی خواهد شد.

 

ابراهیمی در ادامه سخنان خود قانونمنداری و امانتداری را دو اصل مهم در انتخابات برشمرد و ادامه داد: همه مراحل انتخابات تاکنون بر اساس قانون طی شده و سلامت انتخابات بر تکیه بر قانونمداری و امانتداری تدوین شده است.

 

رییس ستاد انتخابات مازندران با بیان این که حضور گسترده در انتخابات استقامت و پایداری کشور را در برابر فشارها و هجمه‌های قدرت‌های استکباری دو چندان می کند، ادامه داد: به حتم حضور حداکثری تضمین کننده امنیت کشور در برابر هر گونه توطئه خارجی است.

 

ابراهیمی همچنین به تلاش دشمنان در زیر سؤال بردن سلامت انتخابات در ایران اسلامی اشاره کرد و گفت: به حتم همه انتخابات‌های برگزار شده در جمهوری اسلامی ایران در ادوار و سنوات گذشته، در نهایت سلامت و امانتداری کامل برگزار شده است.

 

رییس ستاد انتخابات مازندران تعداد صندوق های اخذ رأی پیش بینی شده در استان را هفت هزار و 934 شعبه و صندوق اخذ رأی اعلام کرد و گفت: 75 هزار و 946 نفر عوامل اجرایی وظیفه برگزاری انتخابات را در مازندران بر عهده دارند.

 

ابراهیمی تعداد واجدان شرایط رأی دادن در مازندران را بیش از دو میلیون و 68 هزار نفراعلام کرد و گفت: از این تعداد 56 هزار نفر رای اولی هستند.

 

رسانه ها بستر ساز خلق حماسه سیاسی هستند

 سید عباس حسینی نژاد، دبیر ستاد انتخابات مازندران نیز با حضور در ستاد انتخابات استان در جمع خبرنگاران حاضر در استان دقایقی پیش در حاشیه بازدید از ستاد انتخابات مازندران گفت: ملت بزرگ ایران اسلامی با حضور حداکثری و پرشور خود در صحنه انتخابات می توانند توطئه های شوم دشمن را منکوب کنند.

 

وی همچنین به نقش رسانه ها درخلق حماسه سیاسی اشاره کرد و افزود: رسانه ها بستر ساز خلق حماسه ای عظیم در انتخابات هستند.

 

دبیر ستاد انتخابات مازندران گفت: چهار هزار صندوق اخذ رای برای برگزاری انتخابات ریاست جمهوری در استان تدارک دیده شده است./950/پ203/ب

ارسال نظرات