۲۴ خرداد ۱۳۹۲ - ۱۲:۲۴
کد خبر: ۱۷۱۶۵۲
حماسه حضور (28)؛

مردم روح امام و شهدا را شاد و دشمنان را نا امید کردند

خبرگزاری رسا ـ آیت الله مقتدایی عضو جامعه مدرسین لحظاتی پیش در شهر مقدس قم رای خود را به صندوق سیار ویژه مراجع تقلید و علما انداخت.
آيت الله مرتضي مقتدايي

 به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا، آیت الله مرتضی مقتدایی عضو جامعه مدرسین حوزه علمیه قم لحظاتی پیش رای خود را به صندوق سیار شماره 473 انداخت.


آیت الله مقتدایی بعد از انداختن رای خود به صندوق در جمع خبرنگاران به بیان دیدگاه های خود پرداخت و با تجلیل از حضور باشکوه مردم در انتخابات، از آنان خواست حماسه سیاسی مدنظر رهبر معظم انقلاب را با انتخاب فرد اصلح تکمیل کنند.

 

 آیت الله مقتدایی با بیان این که طی خبرهای رسیده از انتخابات ملت شری ، مومن و انقلابی ایران همان گونه که انتظار می رفت در انتخابات شرکت کردند، گفت: مردم با توجه به خواسته رهبری مبنی بر حضور حداکثری در پای صندوق های رای حاضر شدند و به فضل الهی با شور و عشق وظیفه خود را انجام دادند.

 

وی ادامه داد: مردم با این حضور پرشور خود دل امام زمان، روح شهدا و امام راحل را خشنود کردند.

 

آیت الله مقتدایی با بیان اینکه حضور پرشور مردم در انتخابات دشمنان را ناامید کرد، اظهار داشت: دشمنان به این انتخابات دل بسته بودند و امیدوار بودند که مردم حضور کمرنگی داشته باشند اما مردم با حضور پرشور خود امید دشمنان را ناامید کردند.

 

وی با تاکید بر این که محاسبات غرب با انتخابات امروز به هم ریخت، گفت: حضور پرشور مردم امروز مانند 9 دی و 22 بهمن دشمن شکن بود و با حضور خود دشمنان را ناامید و طرح های خائنانه آنان را بهم ریختند.927/پ202/ج

ارسال نظرات