۲۳ خرداد ۱۳۹۲ - ۱۸:۲۹
کد خبر: ۱۷۱۵۲۸
مسؤول ستاد اقامه نماز دامغان:

چراغ سبز نشان دادن به دشمن مخالفت با ارزش های انقلاب اسلامی است

خبرگزاری رسا ـ مسؤول ستاد اقامه نماز دامغان تردید ایجاد کردن در ارزش مقاومت نظام اسلامی طی 34 سال گذشته مقابل زیاده خواهی های مستکبران و چراغ سبز نشان دادن به دشمنان را بی اعتنایی به توصیه های امام راحل (ره) و رهبری معظم انقلاب و مخالفت با ارزش‎های انقلاب اسلامی دانست.
حجت الاسلام شمسي پور، مسئول ستاد اقامه نماز دامغان

حجت الاسلام سید محمد شمسی پور، مسؤول ستاد اقامه نماز شهرستان دامغان، در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری رسا در دامغان، فضای کشور را مملو از نشاط انتخاباتی عنوان کرد و اظهار داشت: ملت ایران فردا حماسه ای از جنس شور و آگاهی خلق خواهند کرد.

این استاد حوزه و دانشگاه با اشاره به فعالیت‎های مطلوب رسانه ملی در عرصه معرفی نامزدهای یازدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری تصریح کرد: مردم با بصیرت ما به دقت عملکرد، شخصیت و برنامه های نامزدهای هر دو انتخابات پیش رو را رصد کرده اند و فردا آگاهانه رأی خود را به صندوق خواهند انداخت.

حجت الاسلام شمسی پور با یادآوری مسأله های پیش آمده در جامعه به دنبال برگزاری مناظرات تلویزیونی افزود: نامزدها توجه داشته باشند نام هریک از آنها که 25 خرداد به عنوان منتخب ملت اعلام شود تغییری در مواضع اسلامی و قرآنی ملت ایران حاصل نخواهد کرد.

این استاد حوزه و دانشگاه، تردید ایجاد کردن در ارزش مقاومت نظام اسلامی طی 34 سال گذشته مقابل زیاده خواهی های مستکبران و چراغ سبز نشان دادن به دشمنان را بی اعتنایی به توصیه های امام راحل (ره) و رهبری معظم انقلاب و مخالفت با ارزش‎های انقلاب اسلامی دانست.

حجت الاسلام شمسی پور افزود: ملت ایران به هیچ مسؤولی اجازه نخواهند داد پس از سال‎ها مبارزه و دادن شهدای بسیار، حال با اندیشه ای معامله گرانه ارزش‎های نظام جمهوری اسلامی را نادیده بگیرد.

مسؤول ستاد اقامه نماز دامغان تأکید کرد: دیپلماسی فعال در عرصه بین المللی را ضروری می دانیم اما مسؤولان باید در هر رده ای قاطعانه برگفتمان مقاومت پایبند باشند؛ زیرا گفتمان سازش نه تنها موجب تضعیف وحدت و روند رو به رشد کشورمان می شود بلکه آزادی خواهان و مسلمانان جهان را که به ایران به عنوان الگوی خود می نگرند را نا امید خواهد کرد./938/ت303/غ

ارسال نظرات