۲۳ خرداد ۱۳۹۲ - ۱۵:۵۶
کد خبر: ۱۷۱۴۹۳
فرمانده سپاه عاشورا:

هیچ بن بستی در مسیر انقلاب وجود ندارد

خبرگزاری رسا ـ فرمانده سپاه عاشورا آذربایجان شرقی با بیان این‌که مسیر انقلاب اسلامی مسیر بالندگی، با نشاط و پیش برنده است، گفت: هیچ بن بستی در مسیر انقلاب وجود ندارد.
سردار علي‌اکبر پورجمشيديان، فرمانده سپاه عاشوراي آذربايجان‌شرقي

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در تبریز، علی اکبر پورجمشیدیان، فرمانده سپاه عاشورا استان آذربایجان شرقی، صبح امروز در جمع بسیجیان کلیبر با اشاره به این‌که امام راحل حفظ نظام اسلامی را از اوجب واجبات می دانست، اظهار داشت: امروز بار سنگینی بر دوش پاسداران است، امام خمینی(ره) با دور اندیشی وظایف خطیری را بر دوش پاسداران واگذار کرده که آن حفظ نظام اسلامی است.

وی با بیان این که قرآن و اسلام برای تشکیل حکومت آمده است، افزود: سعادت بشریت در سایه اسلام محقق می شود، جز دین مبین اسلام هیچ مکتبی قادر به تأمین سعادت انسان ها نیست و امام خمینی (ره) چنین مکتبی را احیا کرد که به حق این دستاورد از بزرگ‎ترین آثار و برکات انقلاب اسلامی به شمار می رود.

پورجمشیدیان تصریح کرد: قبل از انقلاب مردم هیچ گونه دخالتی در سرنوشت خود نداشتند، حکومت سلطنتی بود و مردم حق ورود در عرصه سیاسی کشور نداشتند و از لحاظ سیاسی و فرهنگی آموخته های غربی را بر جامعه دیکته می کردند و تلاش می شد تا مردم را از فرهنگ اصیل ایرانی و اسلامی دور کنند.

فرمانده سپاه عاشورا با بیان این که اکنون در دوران انقلاب با آن همه مشکلات و گرفتاری ها که دشمنان نظام اسلامی درست کرده اند، عزم و اراده ملی در انتخابات‌ها تجلی یافته است، افزود: ایران در زمینه های گوناگون علمی، سیاسی، اقتصادی فرهنگی صنعت و فن آوری و نظامی پیشرفت های قابل ملاحظه ای کرده و همه به برکت انقلاب اسلامی و ولایت فقیه است.

وی با تأکید بر این که مسیر انقلاب اسلامی مسیر بالندگی، با نشاط و پیش برنده است و هیچ بن بستی در آن وجود ندارد، ادامه داد: گرهی نیست که در آن باز نشود اختلاف نظرها در آن به راحتی اصلاح می شود و همه این مسایل به برکت ولایت فقیه است نعمتی بس بزرگ و خدادادی که عصاره انقلاب اسلامی است.

فرمانده سپاه عاشورا افزود: در حماسه اقتصادی و سیاسی مردم باید در وسط میدان باشند، خودشان اقتصاد کشور را بچرخانند و در سرنوشت سیاسی خود دخیل باشند، هر رأیی که به صندق انداخته می شود تأثیر خود را می گذارد مشارکت جدی در صحنه های سیاسی واقتصادی وظیفه ما است.

وی با بیان این که امید دادن و انتخاب اصلح از وظایف مهم بسیجیان در مقطع کنونی است، خاطرنشان کرد: کسی را انتخاب کنیم که به مردم ایمان داشته خداترس، شجاع، انقلابی، ولایت‌مدار، ارزش مدار و مکتبی، مدیر، مدبر و کارآمد از ویژگی های بارز او باشد تا بتواند کشور ما را به سرمنزل کمال خویش برساند.

پورجمشیدیان در پایان با اشاره به اهمیت انتخابات شوراهای اسلامی شهر و روستا یادآور شد: انتخابات شوراهای اسلامی به اندازه انتخابات ریاست جمهوری مهم است، باید کسی را برای شورا انتخاب کنیم که متعهد، پاکدامن، صادق و متخصص باشد و به عموم مردم بیندیشد./935/پ202/غ

ارسال نظرات