۲۳ خرداد ۱۳۹۲ - ۱۵:۳۱
کد خبر: ۱۷۱۴۸۸
نماینده خبرگان رهبری:

عمل به قانون و امانتداری مهم ترین وظیفه ناظران انتخابات است

خبرگزاری رسا ـ امام جمعه مراغه اظهار داشت: عمل به قانون، امانتداری و پرهیز از هرگونه شائبه و تخلف از وظایف ناظران انتخابات است.
پورمحمدي، امام جمعه مراغه

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در تبریز، حجت الاسلام و المسلمین محمدتقی پورمحمدی، نماینده مردم آذربایجان‌شرقی در مجلس خبرگان رهبری امروز در جمع ناظران و نمایندگان فرمانداری و بخشداری های مرکزی مراغه اظهار داشت: عمل به قانون، امانتداری و پرهیز از هرگونه شائبه و تخلف از وظایف ناظران انتخابات است.


امام جمعه مراغه با بیان این‌که حضور در انتخابات و صیانت از آرای مردم، رسالت سنگین ناظران، نمایندگان فرمانداری ها و بازرسان حاضر در شعب اخذ رأی است، تصریح کرد: مجریان انتخابات در ایران اسلامی، خود مردم هستند از این رو انتخابات در نظام اسلامی از بالاترین ضریب امنیتی و اطمینان برخوردار است.


وی با تأکید بر این‌که همه به نوبه خود در خلق حماسه سیاسی 24 خرداد باید نقش‌آفرینی کنند، خاطرنشان کرد: فردا حماسه سیاسی که مدنظر رهبر معظم انقلاب است، باید با حضور پرشور ملت ایران محقق شود، به یقین حضور همه احزاب و سلایق سیاسی در این صحنه مهم سیاسی منجر به تعالی نظام خواهد بود.


حجت الاسلام و المسلمین پورمحمدی در ادامه با اشاره به تلاش رسانه‌های مغرض غربی در آستانه انتخابات 24 خرداد گفت: دشمنان انقلاب و نظام اسلامی با تبلیغات سوء خود درصدد القای ضعف و کم رنگ کردن حضور مردم در عرصه انتخابات هستند که این امر با حضور ملت در صحنه خنثی می شود.


نماینده خبرگان رهبری با اشاره به این‌که تحریم های اقتصادی هیچگاه نتوانسته در عزم و اراده ملت ایران خللی ایجاد کند، گفت: مردم ایران بیش از سه دهه در تحریم بوده اند، بنابراین تحریم ها مسأله جدیدی برای ملت نیست و هیچگاه نخواهد توانست موجب کمرنگ شدن حضور مردم در صحنه های مختلف نظام اسلامی شود.


وی با بیان این‌که میثاق امت با ولایت و نظام اسلامی ماورأی مسائل مادی است، افزود: این ملت در دوران هشت سال دفاع مقدس نیز تحت شدیدترین تحریم های اقتصادی و فشارهای معیشتی بودند، اما با ایستادگی اجازه ندانند حتی یک وجب از خاک کشور به دست دشمنان نظام بیفتد.


امام جمعه مراغه با بیان این‌که گفتمان امام و رهبری در مواجهه با دشمنان هیچگاه فراموش نخواهد شد، گفت: شادی دشمن همواره به ضرر ما تمام شده است، بنابراین باید انتخابی داشته باشیم که دشمنان را عصبانی کند و بنا به گفته امام راحل باید هرچه فریاد داریم بر سر آمریکا بکشیم./935/پ202/ش

ارسال نظرات