۲۳ خرداد ۱۳۹۲ - ۱۴:۴۸
کد خبر: ۱۷۱۴۷۹
مدیر کل فرهنگ و ارشاد اسلامی مازندران:

حضور حداکثری سبب ارتقای تراز نظام اسلامی در جهان می‎شود

خبرگزاری رسا ـ مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی مازندران گفت: حضور حداکثری و چشمگیر مردم در انتخابات علاوه بر خنثی کردن توطئه های دشمنان، پشت استکبار را می لرزاند و تراز ملت ایران را در عرصه های بین المللی ارتقا می دهد.
حجت‌الاسلام عباسعلي ابراهيمي، مدير کل فرهنگ و ارشاد اسلامي مازندران

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در ساری، حجت الاسلام عباسعلی ابراهیمی، مدیر کل فرهنگ و ارشاد اسلامی مازندران امروز در جمع خبرنگاران انتخابات را مایه عزت ملی دانست و خاطرنشان کرد: انتخابات در نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران همواره نمادی از حضور و مشارکت ملت در تعیین سرنوشت خود بوده است.

 

وی میزان مشارکت مردم در انتخابات را مهم ترین مسأله دانست و گفت: در واقع این انتخابات به عنوان مظهر اقتدار نظام، اراده سیاسی و حضور مردم مطرح است که برای نظام و همچنین انظار جهانیان بسیار مهم است.

 

مدیر کل فرهنگ و ارشاد اسلامی مازندران افزود: رهبرمعظم انقلاب اسلامی درباره اهمیت حضور و شرکت مردم در انتخابات فرمودند مسأله‌ انتخابات در طول این 34 سال برای کشور یک مساله تعیین کننده و تجدید حیات دهنده برای مجموعه‌ حرکت کشور ما بوده است.

 

حجت الاسلام ابراهیمی افزود: مردم باید با حضور پرشور و گسترده در انتخابات 24 خرداد بار دیگر دشمنان را مایوس سازند و خلق حماسه سیاسی و اقتصادی را تحقق بخشند.

 

وی با اشاره به این که تلاش در جهت برگزاری یک انتخابات سالم و با شکوه یک وظیفه شرعی، انقلابی و ملی برای آحاد مردم، افزود: حضورپرشورمردم این پیام را به استکبار می‌رساند که امواج جنگ تبلیغاتی و روانی دشمن نمی‌تواند مانع خلق حماسه سیاسی و لبیک به فرمان مقام معظم رهبری باشد.

 

مدیر کل فرهنگ و ارشاد اسلامی مازندران با بیان این که شرکت در انتخابات واجب شرعی است، گفت: شرکت پر شور در انتخابات وظیفه دینی و انسانی مردم در تعیین سرنوشت خود و کشورشان است و عدم حضور در این رخداد بزرگ و سرنوشت ساز جایز نیست.

 

حجت الاسلام ابراهیمی افزود: حضور در انتخابات به معنای حمایت از آرمان ها و دستاورد های انقلاب اسلامی و همچنین حفظ استقلال در کشور است.

 

وی با بیان این که مردم ایران با حضور پر شور در انتخابات باید یک بار دیگر حمایت خود را به نظام به نمایش بگذارند ادامه داد: در حال حاضر چشم دشمنان اسلام به این انتخابات دوخته شده است و لذا باید دشمن را در رسیدن به اهداف خصمانه اش ناکام گذاشت.

 

مدیر کل فرهنگ و ارشاد اسلامی مازندران با بیان این که انتخابات میدان حمایت از رهبری و نظام اسلامی است، اظهار داشت: مردم ایران در سال های پس از پیروزی انقلاب اسلامی هر گاه احساس کردند که دشمنان به دنبال تضعیف نظام هستند با حداکثر توان و اقتدار خود در صحنه حضور پیدا کرده اند و این بار نیز با خلق حماسه سیاسی دل رهبر را شاد و دشمنان را مایوس خواهند کرد.

 

وی با بیان این که حضور مردم در پای صندوق های رأی و شرکت در انتخابات ریاست جمهوری و شوراهای شهر و رستا یکی‌ از جدی‌ترین‌ و پرشورترین‌ صحنه‌های‌ مشارکت‌ عمومی‌ مردم‌ در تعیین سرنوشت کشور است، ادامه داد: پشتوانه این نظام مردم هستند و ملت ایران وظیفه دارند تا برای ثبات و حفظ امنیت و آرامش در کشورشان جواب تمامی یاوه گویی های و گردنکشی های استکبار را فردا در پای صندوق های رای بدهند.

 

حجت الاسلام ابراهیمی ادامه داد: حضور حداکثری و چشمگیر مردم علاوه بر خنثی کردن توطئه های دشمنان، پشت استکبار را می لرزاند، تراز ملت ایران را در عرصه های بین المللی ارتقا می دهد و دست بالای ایران در محافل بین المللی، مذاکرات هسته ای و تاکید بر عزت و استقلال کشور است.

 

وی در بخش پایانی سخنان خود ادامه تدابیر هوشمندانه رهبر انقلاب درنامگذاری سال های گذشته و سال 92 را متأثر از درک صحیح معظم له از اوضاع فرهنگی، اقتصادی و سیاسی کشور و دنیا دانست و گفت: اگر سخنان ایشان را واکاوی کنیم متوجه می شویم اگر در چند سال گذشته اهداف بر اساس نامگذاری سال ها هدایت نمی شد قطعاً در سال 92مشکلات زیادی را باید متحمل می شدیم و سخنان ایشان باید مبنای انتخاب اصلح قرار گیرد./950/پ202/ش

ارسال نظرات