۲۱ خرداد ۱۳۹۲ - ۱۴:۵۲
کد خبر: ۱۷۱۰۶۶
سرپرست اداره ارشاد دامغان:

پیشرفت های کشور حاصل گفتمان مقاومت است

خبرگزاری رسا ـ سرپرست اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان دامغان تاکید کرد: گفتمان مقاومت به عنوان گفتمان اصلی انقلاب اسلامی در عرصه بین المللی تمام اهداف و دستاوردهای اندیشه لیبرالیستی رادر دنیا به خطر انداخته است.
انتخابات

محمد لک زایی، سرپرست اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان دامغان در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری رسا در دامغان، اظهار داشت: گفتمان مقاومت به عنوان گفتمان اصلی انقلاب اسلامی  در عرصه بین المللی تمام اهداف و دستاوردهای اندیشه لیبرالیستی را در دنیا به خطر انداخته است.

وی پیشرفت های کشور در حوزه های مختلف را حاصل گفتمان مقاومت دانست و افزود:  کشورهای غربی دستاوردهای ما بخصوص پیشرفتهای علمی را برای خود تهدید آفرین می دانند و نمی توانند قبول کنند اندیشمندان ما با تفکر انقلابی شان در دنیا حرفی برای گفتن داشته باشند.

دبیر شورای فرهنگ عمومی شهرستان دامغان با اشاره به ورود گفتمان مقاومت و انقلاب اسلامی  به چهارمین دهه از عمر خود تصریح کرد: اگر چه در دوره هایی این فرهنگ به گفتمان معامله گرانه تبدیل شد اما به همگان ثابت شد هرگاه ما نسبت به ارزش های انقلاب در مقابل خواسته های غرب عقب نشینی کردیم دشمن پیشروی کرده است.

لک زایی افزود: کلام رهبری انقلاب را باید به عنوان راهبرد خود در سیاست خارجی بدانیم و این تفکر در ذهن مسؤولان ما جاری باشد که خاکریزهای مقابله با دشمن تغییر یافته اما جنگ تمام نشده بلکه تنها از فاز نظامی وارد قالب جنگ نرم شده است.

وی پدید آوردن اسلام های سکولار و افراطی مانند وهابیت را راهکار نظام سلطه و سرمایه داری برای مقابله با اسلام ناب محمدی و گفتمان جهان شمول آن عنوان کرد و بیان داشت: گفتمان سازش هم چندیست از سوی رسانه های ضد انقلاب تبلیغ می شود. آنها از ماه ها قبل با استفاده از ظرفیت وسیع رسانه های فارسی زبان سعی در پیشبرد اهداف خود و مدیریت افکار عمومی دارند.

سرپرست اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان دامغان اظهار داشت: آنها وقتی از کشاندن مردم به خیابانها ناامید شدند و تبلیغاتشان برای عدم حضور مردم پای صندوق های رای را بی اثر دیدند با یک تغییر استراتژی حال گفتمان سازشکارانه را تبلیغ می کنند که به لطف خدا و بصیرت ملت ایران این نقشه دشمنان هم نقش برآب خواهد شد./938/پ202/ب

ارسال نظرات