۱۸ خرداد ۱۳۹۲ - ۱۴:۴۲
کد خبر: ۱۷۰۵۲۳
رضایی در خوزستان:

سیاه نمایی و چشم پوشی از مشکلات هر دو زیان آور است/ آمده‌ام با فساد و بی عدالتی مبارزه کنم

خبرگزاری رسا ـ محسن رضایی، کاندیدای یازدهمین دوره انتخابات ریاست در ادامه سفر های تبلیغاتی خود امروز به خوزستان سفر و تاکید کرد: سیاه نمایی و چشم پوشی از مشکلات هر دو برای کشور زیان آور است.
محسن رضايي در اهواز

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در اهواز، محسن رضایی، کاندیدای یازدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری صبح امروز در ادامه سفر های تبلیغاتی خود وارد استان خوزستان شد.

رضایی در نخستین برنامه خود، به گلزار شهدای اهواز رفت و به مقام شامخ شهیدان ادای احترام کرد.

محسن رضایی پس از حضور در گلزار شهدای اهواز، جهت ایراد سخنرانی در جمع مردم سوسنگرد به این شهرستان رفت.

رضایی در مسجد امام علی(ع) سوسنگرد، با بیان این که مردم خوزستان ولایتمداری خود را در عرصه های مختلف به اثبات رسانده اند، اظهار داشت: در برهه کنونی که کشور زیر فشار تحریم ها قرار گرفته مردم تحمل درگیری های سیاسی مسؤولان را ندارند.

کاندیدای یازدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری نقد و اعتراض را مناسب و ضروری دانست و افزود: نقد باید در چارچوب قانون باشد تا سبب شناخت مشکلات شود.

رضایی سیاه نمایی و چشم پوشی کامل از مشکلات را زیان آور دانست و گفت: تا زمانی که در کشور عدالت گسترده نشده است، نباید برای کشورهای دیگر درباره عدالت صحبت کنیم.

وی با بیان این که آماده ام تا با رشوه، فساد و بی‌عدالتی مبارزه و آنها را از بین ببرم، تصریح کرد: ما دنبال اقتصاد، عدالت، ایجاد شغل و زندگی ایده‌‌آل برای مردم هستیم و حضور در عرصه انتخابات برای از بین بردن فقر و گرانی از کشور است.

سخنرانی رضایی در جمع مردم مسجد سلیمان

پس از سخنرانی در سوسنگرد محسن رضایی، کاندیدای یازدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری به مسجد سلیمان رفت و در جمع مردم مسجد سلیمان به سخنرانی پرداخت.

لازم به ذکر است، سخنرانی در سالن 13 آبان اهواز آخرین برنامه محسن رضایی در سفر به خوزستان است./9464/پ202/ج

ارسال نظرات