۱۳ خرداد ۱۳۹۲ - ۲۰:۲۴
کد خبر: ۱۷۰۰۸۰
آیت الله موسوی جزایری در دیدار جلیلی:

سازندگی ایران از سازندگی خوزستان آغاز می‌شود

خبرگزاری رسا ـ سعید جلیلی عصر امروز با حضور در بیت نماینده ولی فقیه در خوزستان با آیت الله سید محمد علی موسوی جزایری دیدار کرد.
ديدار دکتر جليلي با آيت الله موسوي جزايري

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در اهواز، سعید جلیلی، کاندیدای یازدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری، عصر امروز با حضور در بیت نماینده ولی فقیه در خوزستان با آیت الله سید محمد علی موسوی جزایری دیدار کرد.

آیت الله موسوی جزایری، نماینده ولی فقیه در خوزستان با خیر مقدم به سعید جلیلی به آیه «ان الذین آمنو و عملو صالحات سیجعل لهم الرحمن ودا» ابراز داشت: کسانی که ایمان و علم صالح انجام دهند و بر مبانی و اصول پایبند باشند، خدای تبارک و تعالی محبتشان را در دل مؤمنین قرار می دهد و این محبت با دیگر محبت‌های مادی متفاوت است که یک موهبت الهی و امری راسخ بوده و پایدار خواهد ماند.

وی افزود: امروز شما را مصداق این آیه مبارک می بینیم که نوجوانان، مسجدیها و طلاب جوان حوزه علمیه اهواز گرایش عجیبی نسبت به شما پیدا کرده اند که منشأ آن همان آیه شریفه است.

آیت الله موسوی جزایری سازندگی در خوزستان را سازندگی کشور دانست و بیان داشت: سازندگی ایران از سازندگی خوزستان آغاز می شود به این سبب که عمده مسائل مربوط به ایران در خوزستان است و نساختن این استان به معنای خرابی کشور خواهد بود.

در ابتدای این دیدار سعید جلیلی از خوزستان به عنوان یک مکان مقدس یاد کرد و گفت: خوزستان جایی است که مردم ایران برای آن احترام و ارزش ویژه ای قائل هستند، به این سبب که در مدت 8 سال دفاع مقدس حاضر شدند جوانان خود را برای دفاع و مقاومت در مقابل دشمنان ایران و اسلام به خوزستان اعزام کنند.

وی افزود: شهری در ایران نیست که در خوزستان فرزندی تقدیم انقلاب و اسلام نکرده باشد.

جلیلی با اعلام اینکه خوزستان مکانی است که شهدای ما قبل از ملاقات با خدا از آن عبور کرده اند، اظهارداشت: نهادهای حکومتی و کشوری مسؤولیتی سنگینی در برابر این استان داشته و باید دین خود را به خوزستان ادا کنند.

وی تأکید کرد: با ظرفیت های مادی و معنوی که در استان خوزستان وجود دارد شایسته است که این استان در پیشرفت و سازندگی نمونه باشد./9462/پ202/س

ارسال نظرات