۱۱ خرداد ۱۳۹۲ - ۱۳:۵۴
کد خبر: ۱۶۹۵۴۸

آموزش مبلغان سنتی و مدیران جلسات خانگی بانوان در حوزه علمیه خواهران مشهد

خبرگزاری رسا ـ مبلغان سنتی و مدیران جلسات خانگی بانوان در حوزه علمیه خواهران مشهد آموزش می بینند.
آموزش مبلغان سنتی و مدیران جلسات خانگی بانوان در حوزه علمیه خواهران مشهد

 خانم ربیعی، مسؤول امور مبلغان مدرسه علمیه رضویه در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری رسا در مشهد با اعلام این خبر گفت: در این طرح با همکاری سازمان تبلیغات اسلامی، مسؤولان هیأت مذهبی مشهد مقدس جهت شناسایی و سازماندهی مبلغان سنتی و افزایش سطح اطلاعات آنان فراخوان شده اند.

 وی افزود: در دوره های آموزش دو روزه این مدرسه، مبلغان سنتی جلسات خانگی بانوان متناسب با نیاز روز در موضوعاتی چون فرقه شناسی، عرفان های نوظهور، احکام و تربیت کودک آموزش می بینند.

 ربیعی، فواصل برگزاری دوره ها را یک ماه عنوان و تصریح کرد: پس از برگزاری دوره با نظارتی که از سوی سازمان تبلیغات  انجام می شود، میزان اعمال آموزش ها در جلسات ارزیابی می شود.

 مسؤول امور مبلغان مدرسه علمیه رضویه با اشاره به اعطای گواهی پایان دوره به پذیرفته شدگان در آزمون پایانی، اظهار داشت: تاکنون بیش از صدنفر از بانوان مشهد در این دوره ها آموزش دیده اند.

  وی، دارا بودن تحصیلات سیکل و دیپلم و حداکثر 40 سال سن را از شرایط حضور در دوره عنوان و خاطرنشان کرد: علاقمندان جهت نام نویسی و کسب اطلاعات بیشتر می توانند با واحدمبلغان مدرسه علمیه رضویه  به شماره 2222844-0511 تماس بگیرند./930/ت303/ع

 

 

 

ارسال نظرات