۰۹ خرداد ۱۳۹۲ - ۱۴:۰۵
کد خبر: ۱۶۹۲۷۳
نماینده خبرگان رهبری:

حماسه سیاسی لازمه عبور از بحران اقتصادی است

خبرگزاری رسا ـ حجت الاسلام والمسلمین پومحمدی گفت: امروز برای عبور از بحران های سیاسی و اقتصادی نیازمند خلق حماسه ای با مشارکت همگانی هستیم.
حجت الاسلام و المسلمين پورمحمدي

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در مراغه، حجت الاسلام والمسلمین محمدتقی پورمحمدی، نماینده مردم آذربایجان شرقی در مجلس خبرگان رهبری امروز در نشست شورای فرهنگ عمومی مراغه با بیان این‌که ترویج ارزش های دینی در جامعه بایستی با روش های اصولی و کارشناسی شده صورت گیرد، اظهار داشت: دغدغه‌های فرهنگی رهبر معظم انقلاب اسلامی نباید مورد غفلت واقع شود.

 

وی با بیان این‌که فرهنگ‌سازی باید از درون خانواده ها آغاز و به سطح جامعه جاری شود، خاطرنشان کرد: شبکه های تبلیغی و رسانه‌ای غرب به صورت غیرمستقیم بنیان خانواده های ایرانی را هدف قرار داده‌اند و به دنبال تغییر سبک زندگی روزمره جوامع و گرایش به تفکرات مادی غربی هستند.

 

امام جمعه مراغه با اشاره به بخش هایی از رهنمودهای رهبر انقلاب اسلامی مبنی بر ضرورت توجه به ترویج سبک زندگی اسلامی در جامعه گفت: رهبر انقلاب با نگاهی حکیمانه و هوشمندانه نسبت به تحرکات فرهنگی و القائی دشمنان اسلام نسبت به انحراف در سبک زندگی ایرانی اسلامی هشدار داده اند.

 

حجت الاسلام والمسلمین پومحمدی با تأکید بر این‌که سبک زندگی اسلامی تنها با شعار ترویج نمی یابد، تصریح کرد: رهنمودهای رهبر انقلاب در خصوص سبک زندگی اسلامی بایستی به صورت مهندسی شده و کاربردی به آحاد جامعه بیان شود و مصادیق زندگی سعادتمند به صورت واضح ترویج یابد.

 

وی خواستار تبیین تفاوت های سبک زندگی غربی با سبک زندگی اسلامی از سوی کارشناسان امر و روحانیان مبلغ شد و افزود: دشمنان در طول سالیان متمادی با تغییر سبک زندگی ایرانی اسلامی به دنبال ترویج فرهنگ مصرف‌گرایی و یافتن بازار برای فروش کالای مصرفی، لوکس و تجملی خود در ممالک اسلامی بوده اند.

 

نماینده خبرگان رهبری در بخش دیگری از سخنان خود با تأکید بر حضور حداکثری و آگاهانه عموم مردم در انتخابات 24 خرداد اظهار داشت: امروز برای عبور از بحران های سیاسی و اقتصادی نیازمند خلق حماسه ای با مشارکت همگانی هستیم، باید دانست که مشروعیت حکومت اسلامی از جانب خداوند و مقبولیت آن از سوی مردم است.

 

وی برگزاری انتخابات را صحنه ای برای تجلی اراده مردم در سرنوشت و نماد مردم سالاری دینی در نظام ولایی دانست و افزود: انتخابات 24 خرداد با حضور تمام سلایق برگزار خواهد شد و بار دیگر دشمنان شکستی سخت در برابر ملت صبور، مقاوم و ولایت‌مدار ایران متحمل خواهند شد.

 

حجت الاسلام والمسلمین پومحمدی مشارکت همگانی در انتخابات را خط بطلانی بر یاوه گویی های دشمنان نظام عنوان کرد و گفت: پیروز واقعی میدان انتخابات، مردم هستند، در حقیقت هر یک از هشت نامزد انتخابات ریاست جمهوری که در انتخابات بتوانند بیشترین آرای ملت را کسب کنند، مدیون مردم و خون شهدا هستند./935/پ203/ب

ارسال نظرات