۰۷ خرداد ۱۳۹۲ - ۱۹:۵۵
کد خبر: ۱۶۸۹۷۹
عضو شورای حوزه علمیه آذربایجان شرقی:

تأثیر حضور انتخاباتی مردم بر شرائط جهان اسلام انکارنشدنی است

خبرگزاری رسا ـ حجت الاسلام حاجی زاده تحریم‌های اقتصادی دشمنان علیه ایران در آستانه انتخابات را نشان از ضعف و انفعال غرب دانست و گفت: به یقین در چنین فضایی و در شرایط این روزهای حاکم بر کشور و جهان اسلام ضرورت حضور حداکثری مردم در پای صندوق های رأی بیش از گذشته مشخص می‌شود.
حجت الاسلام حاجي زاده، امام جمعه اهر

حجت الاسلام ناصر حاجی زاده، عضو شورای استانی حوزه علمیه آذربایجان شرقی، در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری رسا در تبریز با بیان این‌که انتخابات یازدهمین دوره ریاست جمهوری از حساسیت ویژه ای نسبت به دوره‌های قبل برخوردار است، اظهار داشت: آنچه مسلم است؛ دشمنان برای ترویج فضای بی اعتمادی میان مردم و نظام ماه‌ها است که در تلاش‌اند و از ره‌آورد این توطئه به دنبال حضور کمرنگ ملت در انتخابات آتی هستند.


 وی تحریم های اقتصادی دشمنان علیه ایران در آستانه انتخابات را نشان از ضعف و انفعال غرب دانست و خاطرنشان کرد: تحریم به معنای بی‌منطقی و زورگویی طرف غربی است، به یقین در چنین فضایی و در شرایط این روزهای حاکم بر کشور و جهان اسلام ضرورت حضور حداکثری مردم در پای صندوق های رأی بیش از گذشته مشخص می شود.


امام جمعه اهر با اشاره به این‌که مردم ایران در دهه چهارم انقلاب اسلامی آزمونی بزرگ در 24 خرداد سالجاری خواهند داشت، گفت: اگر این حضور حماسی با انتخاب اصلح و شایسته همراه باشد، بار دیگر تمام دسیسه‌گران روزگار ناکام خواهد بود، به عبارت دیگر افزون بر حضور حداکثری، مردم باید در انتخاب خود توجه کنند تا فردی اصلح، ‌متدین، متخصص و‌ ولایی بر کرسی ریاست جمهوری تکیه زند.


عضو شورای استانی حوزه علمیه آذربایجان شرقی با بیان این‌که ولایت‌مداری تنها با حضور در صحنه اثبات می شود، گفت: در شرایطی که دشمنان از تمام ظرفیت های رسانه ای و تبلیغی خود بهره می گیرند تا انتخاباتی بی رونق در ایران برگزار شود، بایستی حماسه ای بزرگ در عرصه سیاسی خلق کرد تا بار دیگر دشمن در محاسبات خود سردرگم شود.


حجت الاسلام حاجی زاده افزود: دشمنان از این اصل غافل‌اند که همراهی مردم با رهبری سرمایه تمام نشدنی نظام است، در حقیقت می توان 24 خرداد امسال را تجلی ولایت مداری ملت شهیدپرور ایران اسلامی دانست، بنابراین آنان که دل در گرو ولایت دارند باید حضوری مؤثر و تأثیرگذار در این صحنه مهم سیاسی داشته باشند.


وی با بیان این‌که دو هفته تا برگزاری انتخابات فرصتی مناسب برای تحلیل و مهندسی در رهنمودهای انتخاباتی رهبر معظم انقلاب اسلامی در شناخت فرد اصلح است، تصریح کرد: آنچه مسلم است همه هشت نفری که از سوی شورای نگهبان قانون اساسی تائید صلاحیت شده اند، دارای قابلیت های لازم برای تصدی پست ریاست جمهوری هستند، اما باید فرد جامع الاطراف را انتخاب کرد.


امام جمعه اهر با تأکید بر این‌که حضور پرشور و آگاهانه در انتخابات برای مقابله با توطئه های دشمنان اصلی انکارناپذیر است، گفت: آنان که برای نظام اسلامی ایران از یک سال پیش با اعمال تحریم‌های ناجوانمردانه خواب‌های پریشان دیده‌اند، با مشاهده حماسه 24 خرداد ملت ایران بار دیگر به موضع انفعال و ضعف وارد خواهند شد./935/ت302/س

ارسال نظرات