۰۶ خرداد ۱۳۹۲ - ۰۱:۴۵
کد خبر: ۱۶۸۶۳۳
سفیر سابق ایران در سوریه:

جنگ سوریه بین طرفداران مقاومت اسلامی و طرفداران اسراییل است

خبرگزاری رسا ـ سفیر سابق ایران در سوریه گفت: در غزه که حتی شیرخشک را بدون اجازه اسراییل نمی‌توان وارد کرد، موشک‌های ایران وارد شد و کنار کاخ نتانیاهو فرود آمد.
دکتر حسين شيخ الاسلام، سفير سابق ايران در سوريه

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا، دکتر حسین شیخ الاسلام، سفیر سابق ایران در سوریه شامگاه یک‌شنبه پنجم خرداد ماه در دومین اجتماع مدافعان حرم در حسینیه امام موسی بن جعفر(ع) واقع در میدان خراسان تهران اظهار داشت: جنگ سوریه بین طرفداران مقاومت اسلامی و طرفداران اسراییل است.

وی با بیان این‌که در عالم دو جناح حق و خدایی‌ها و طاغوت و شیطانی‌ها وجود دارد، گفت: از وقتی نفت پیدا شد، استکبار فهمید اداره جریان نفت، به‌معنای اداره دنیا است و سپس تصمیم گرفت بدترین جنس خود را که همان اسراییل در منطقه حاکم کند.

سفیر سابق ایران در سوریه ابراز داشت: پس از کشتار حجاج در سال 1366، سال بعد یعنی 1367، بر سر مسأله برائت با عربستانی‌ها کنار نیامدیم و حج نداشتیم و امام خمینی(ره) به حجاج پیامی فرستاندند که حتما آن را مطالعه کنید.

شیخ الاسلام با اشاره به این‌که استکبار برای قبولاندن اسراییل ملت‌های منطقه طرح‌های سازش را راه انداخت، گفت: رژیم صهیونیستی در جنگ سی و سه روزه، بیست و دو روزه و هشت روزه، به هدف خود نرسید و موشک‌هایی که به مقاومت اسلامی دادیم، پیش از هرچیز، امنیت ایران را تأمین می‌کند.

وی افزود: در غزه که حتی شیرخشک را بدون اجازه اسراییل نمی‌توان وارد کرد، موشک‌های ایران وارد شد و کنار کاخ نتانیاهو فرود آمد./956/پ202/ب

ارسال نظرات