۰۶ خرداد ۱۳۹۲ - ۰۱:۳۷
کد خبر: ۱۶۸۶۳۰

دومین اجتماع مدافعان حرم برگزار شد

خبرگزاری رسا ـ دومین اجتماع مدافعان حرم با سخنرانی حجت‌الاسلام میرلوحی و با حضور پرشور جوانان و نوجوانان ولایی در حسینیه امام موسی بن جعفر(ع) واقع در میدان خراسان تهران برگزار شد.
دومين اجتماع مدافعان حرم

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا، دومین اجتماع مدافعان حرم شامگاه یک‌شنبه پنجم خرداد ماه با سخنرانی حجت‌الاسلام میرلوحی و با حضور پرشور جوانان و نوجوانان ولایی و اقشار مختلف مردم در حسینیه امام موسی بن جعفر(ع) واقع در میدان خراسان تهران برگزار شد.

در این اجتماع حجت‌الاسلام میرلوحی، مدیر کل روابط عمومی و بین‌الملل دانشگاه امام صادق(ع) با تأکید بر این‌که مبانی عقیدتی وهابیت و تشیع را باید بشناسیم، گفت: وهابیان عقیده دارند هرگونه توجه به ولی خدا شرک است و می‌گویند هرکاری دارید باید «یا الله» بگویید و نمی‌توانید اهل بیت(ع) را صدا بزنید و برای نمونه بگویید «یا رسول‌الله(ص)».

وی افزود: خاندان آل سعود که از یهود پلیدتر هستند، صد سال پیش در عربستان به قدرت رسیدند، پیش از آنها از چهار مذهب اهل سنت در مسجد النبی(ص) و مسجد الحرام  نماز می‌خواندند اما با روی کار آمدن آل سعود فقط وهابیت این اجازه را داشتند.

 مدیر کل روابط عمومی و بین‌الملل دانشگاه امام صادق(ع) ابراز داشت: پس از تخریب قبور ائمه بقیع(ع) آیت‌الله سید حسن مدرس که امام خمینی(ره) و مبارزین او را بسیار دوست داشتند، بازار و حوزه‌های علمیه را تعطیل و در مدرسه مروی اجتماع بزرگی برپا کرد.

همچنین در این اجتماع دکتر حسین شیخ الاسلام، سفیر سابق ایران در سوریه تأکید کرد: جنگ سوریه بین طرفداران مقاومت اسلامی و طرفداران اسراییل است.

وی با اشاره به این‌که استکبار برای قبولاندن اسراییل ملت‌های منطقه طرح‌های سازش را راه انداخت، گفت: رژیم صهیونیستی در جنگ سی و سه روزه، بیست و دو روزه و هشت روزه، به هدف خود نرسید و موشک‌هایی که به مقاومت اسلامی دادیم، پیش از هرچیز، امنیت ایران را تأمین می‌کند.

شیخ الاسلام همچنین بیان داشت: در غزه که حتی شیرخشک را بدون اجازه اسراییل نمی‌توان وارد کرد، موشک‌های ایران وارد شد و کنار کاخ نتانیاهو فرود آمد.

لازم به‌ذکر است پس از اتمام سخنرانی، شرکت کنندگان در این اجتماع با مداحی روح‌الله بهمنی، میثم مطیعی و عبدالرضا هلالی به عزاداری و سوگواری پرداختند.

شایان ذکر است جوانان و نوجوانان ولایی شرکت کننده این اجتماع، با بستن سربندهای «مدافعان حرم» و سردادن شعارهای «لبیک یا حسین(ع)»، «لبیک یا زینب(س)»، و «لبیک یا رقیه(س)» آمادگی خود را برای دفاع از حرم حضرت زینب(س) اعلام کردند./956/پ202/ب

ارسال نظرات