۰۴ خرداد ۱۳۹۲ - ۱۲:۳۶
کد خبر: ۱۶۸۳۲۴

تجمع بزرگ «مدافعان حرم» در اهواز برگزار می شود

خبرگزاری رسا ـ تجمع بزرگ «مدافعان حرم» در محکومیت تهدید تروریست‌های سلفی و وهابی به تخریب حرم حضرت زینب(س)، امشب در اهواز برگزار می شود.
مدافعان حرم

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در اهواز، تجمع بزرگ «مدافعان حرم» در محکومیت تهدید تروریست‌های سلفی و وهابی به تخریب حرم حضرت زینب(س) در اهواز برگزار می شود.

براساس این گزارش مراسم مدافعان حرم امشب پس از اقامه نماز مغرب و عشا در فاطمیه اهواز با حضور هیأت مذهبی، طلاب، روحانیان، فضلا حوزه علمیه و اقشار مردم برگزار خواهد شد.

این گزارش می افزاید: این مراسم با سخنرانی حجت‌الاسلام سید منصور موسوی و مداحی محمدرضا بذری خواهد بود.

گفتنی است، اخبار رسیده از دمشق پایتخت سوریه حاکی از آن است که وهابی های مقیم سوریه که از سوی عربستان سعودی و قطر حمایت می شوند و چند ماهی است که به جان حکومت سوریه افتاده اند و با ارسال نمابر به دفتر تولیت حرم مطهر حضرت زینب و رقیه(س)، تهدید کرده اند که در آینده ای نزدیک این حرم های مطهر را بمب گذاری و منفجر خواهند کرد.

در همین راستا مؤسسه بین المللی «منظمة اللاعنف الاسلامیة» که در زمینه حمایت و دفاع از حقوق شیعیان در سراسر جهان فعالیت می کند، نیز با انتشار بیانیه ای، خبر رسیدن این نمابر تهدید آمیز به دفتر تولیت حرم حضرت زینب و رقیه(س) را تأیید کرد.

این تهدید در حالی انجام شده که حدود یک هفته پیش امام جماعت حرم مطهر حضرت رقیه(س) و حدود یک ماه پیش امام جماعت حوزه علمیه زینبیه در منطقه «سیده زینب» سوریه، از سوی افراد تروریست ترور و به شهادت رسیدند./9458/د101/غ

ارسال نظرات