۰۴ خرداد ۱۳۹۲ - ۱۱:۰۹
کد خبر: ۱۶۸۳۰۷
27 خردادماه؛

آغاز امتحانات پایان سال حوزه علمیه خواهران خراسان

خبرگزاری رسا ـ مسؤول دفتر امور خواهران مرکز مدیریت حوزه علمیه خراسان از عدم تغییر در تاریخ شروع امتحانات این حوزه خبر داد.
آغاز امتحانات پایان سال حوزه علمیه خواهران خراسان

منصوره اعدادی، مسؤول دفتر امور خواهران مرکز مدیریت حوزه علمیه خراسان در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری رسا در مشهد با اعلام این خبر گفت: امتحانات پایانی نیمسال دوم حوزه علمیه خواهران خراسان بدون تغییر نسبت به سال های گذشته، پس از انتخابات آغاز خواهد شد.

 

وی افزود: امتحانات به صورت همزمان در سطح سه استان خراسان رضوی، شمالی و جنوبی برگزار شده و به مدت دو هفته ادامه دارد.

 

اعدادی با بیان این که اعلام نتایج امتحانات از طریق پرتال طلاب در پایگاه اینترنتی حوزه علمیه خراسان اعلام خواهد شد، ابراز داشت: تمامی ارتباطات میان مدارس و مرکز مدیریت به صورت شبکه ای صورت می گیرد.

 

مسؤول دفتر امور خواهران حوزه علمیه خراسان با بیان این که طبق مقررات آموزشی، کلاس های درس تا 23 خردادماه بایستی دایر باشد، اضافه کرد: در عین حال مدارسی که دروس خود را زودتر تمام کنند می توانند کلاس ها را تعطیل کنند، اعتکاف علمی طلاب نیز از پانزدهم خردادماه در مدارسی که متقاضی هستند، برگزار می شود.

 

وی همچنین ظرفیت پذیرش حوزه علمیه خواهران خراسان در سال تحصیلی جدید را، 750 نفر عنوان و تصریح کرد: از این پس، دو نظام آموزشی کوتاه مدت (سفیران هدایت) و بلندمدت(هشت ساله) در مدارس خواهران اجرا خواهد شد.

 

اعدادی یادآور شد: نتایج آزمون ورودی سال تحصیلی 93-92 حوزه علمیه خواهران خراسان امروز اعلام می شود./930/ت302/ب

ارسال نظرات