۰۳ خرداد ۱۳۹۲ - ۱۲:۴۲
کد خبر: ۱۶۸۲۲۴
مدیر کل تبلیغات اسلامی خراسان رضوی:

بیش از 12هزار نفر در مساجد خراسان رضوی معتکف شدند

خبرگزاری رساـ مدیر کل تبلیغات اسلامی خراسان رضوی اظهار داشت: همزمان با آغاز ایام البیض ماه رجب، مراسم اعتکاف، افزون بر حرم مطهر رضوی در 400 مسجد جامع و محوری استان خراسان رضوی آغاز شد.
حجت الاسلام سيد محمود مرويان مدير کل تبليغات اسلامي خراسان رضوي

به گزارش خبرگزاری رسا در مشهد، حجت الاسلام مرویان حسینی، مدیر کل تبلیغات اسلامی خراسان رضوی، همزمان با آغاز آیین اعتکاف در مساجد استان اظهار داشت: برای شرکت بیش از 12 هزار نفر در مراسم اعتکاف مشهد امکانات در نظر گرفته شده است که میانگین سنی شرکت‌کنندگان بین 15 تا 30 سال است.

 وی با اشاره به این که امسال مساجد باید برخی نکات را در راستای بهتر برگزارشدن مراسم اعتکاف رعایت کنند، گفت: برای برطرف کردن آسیب‌های اعتکاف، منشور اعتکاف در مساجد توزیع شد. 

وی با بیان این که تعداد 85 مسجد در مشهد برای میزبانی از معتکفان آماده شده اند، تصریح کرد: مراسم اعتکاف افزون بر حرم مطهر رضوی در 400 مسجد جامع و محوری استان خراسان رضوی در ایام البیض ماه رجب برگزار می‌شود.

مدیر کل تبلیغات اسلامی خراسان رضوی با اشاره به این که ستاد اعتکاف در استان تشکیل شده است، خاطرنشان کرد: افزون بر 85 مسجد شهرستان مشهد در مساجد 20 شهرستان استان نیز مراسم اعتکاف برگزار می شود.

گفتنی است، صبح جمعه و همزمان با آغاز ایام البیض 13 تا 15 رجب مصادف با سوم تا پنجم خرداد ماه آیین آغازین اعتکاف در مشهد، مراکز شهرستان های این استان برگزار شد./934/پ203/غ

ارسال نظرات