۰۱ خرداد ۱۳۹۲ - ۱۷:۳۸
کد خبر: ۱۶۸۰۱۱

استادان روحانی گفتمان‌های دینی دامغان تجلیل شدند

خبرگزاری رسا _ در نشست تخصصی اساتید حوزه دین شهرستان دامغان از استادان روحانی طرح گفتمان‌های دینی این شهرستان تجلیل شد.
تجليل از اساتيد روحاني گفتمان هاي ديني دامغان

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در دامغان، در نشست تخصصی اساتید حوزه دین که ظهر امروز به همت اداره تبلیغات اسلامی دامغان با در محل مدرسه علمیه امام صادق(ع) این شهرستان برگزار شد از استادان روحانی طرح گفتمان‌های دینی با اهدای هدایایی تجلیل شد.

حجت الاسلام مصطفی تقوی، رییس تبلیغات اسلامی شهرستان دامغان، در این نشست با ارائه توضیحاتی در خصوص برگزاری گفتمان های دینی در جمع طلاب، دانشجویان و دانش آموزان و استقبال درخور توجه آنان از این طرح گفت: بسیاری از دانشمندان در جامعه بشری بوده یا هستند که بشر نفعی از وجود آنها نمی برد اما علما و اساتید ما با تلاش خود نقش پدران معنوی جامعه را ایفا می کنند برآن شدیم تا در آستانه میلاد مولا علی(ع) از نقش آفرینی روحانیت بزرگوار قدردانی کنیم.

وی افزود: با نقش آفرینی بیش از پیش حوزه و اساتید روحانی و اجرای طرح هایی این چنین و همکاری دیگر نهادهای ذیربط امیدواریم بتوانیم گام های موثری در راه تحکیم بنیان خانواده ها و تربیت دینی فرزندان و مقابله با ناهنجاری‌هایی مانند بد حجابی و افزایش آمار طلاق برداریم.

همچنین حجت الاسلام سید جعفر میرعلی اکبری، مسؤول شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی دامغان در این نشست با قدردانی از استادان روحانی طرح گفتمان‌های دینی بر ضرورت تداوم این گونه طرح‌ها در مقابله با ناهنجاری‌ها و فعالیت‌های ضد اسلامی دشمنان تأکید کرد.

گفتنی است، تاکید بر راه اندازی کرسی های آزاد اندیشی در کنار گفتمان های دینی، لزوم استفاده از رسانه ها و ابزارهای جدید ارتباطی جهت ترویج ارزشهای دینی به زبانی شیوا و شیرین و پیشنهاد راه اندازی مراکز دائمی مشاوره در بقاع متبرکه امامزادگان با حضور روحانیان کارآزموده از مهم ترین مباحث مطرح شده از سوی استادان حاضر در این نشست تخصصی بود./938/پ202/س

ارسال نظرات