۳۱ ارديبهشت ۱۳۹۲ - ۱۵:۴۵
کد خبر: ۱۶۷۸۰۱
حجت الاسلام علیزاده:

حضور سلایق مختلف در بین نامزدها زمینه حضور حداکثری مردم را فراهم می کند

خبرگزاری رسا ـ جانشین سازمان بسیج اساتید قم، حضور سلایق مختلف از گروه های مختلف سیاسی در بین نامزدهای احراز صلاحیت شده را نوید بخش حماسه سیاسی و حضور حداکثری مردم در پای صندوق های رای دانست و بر انتخاب اصلح تاکید کرد.
حجت الاسلام عليزاده

حجت الاسلام عبدالرحیم علیزاده، جانشین سازمان بسیج اساتید قم، در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری رسا، با اشاره به‌ این‌که طبق فرمایش رهبر معظم انقلاب حضور سلایق مختلف در انتخابات مانعی ندارد، ابراز داشت: حضور سلیقه‌های گوناگون در بین نامزدها امری مطلوب و موجب حضور حداکثری مردم خواهد شد.

     
     
    این فعال سیاسی خاطرنشان کرد: مردم ایران با هوشیاری خود نخواهند گذاشت دشمنان به اهداف خود دست یابند و یقینا انتخابات یازدهم ریاست جمهوری به شکل مطلوب برگزار خواهد شد.
     
    وی با بیان این‌که انتخابات مظهر حماسه سیاسی است، اظهار داشت: حضور حداکثری و شورآفرین مردم موجب کارآمدی نظام و اقتدار بین المللی کشور خواهد شد.
     
    حجت الاسلام علیزاده با تاکید بر انتخاب فرد اصلح از سوی مردم، گفت: افراد می‌توانند با مراجعه به فرمایشات امام راحل و مقام معظم رهبری شرایط عمومی و خاص این دوره را پیدا و با نامزدها تطبیق دهند.
     
    وی اعتقاد به اصول، ‌ارزش‌ها و قانون اساسی، پذیرش حاکمیت دینی، توجه به جایگاه هدایت نظام و ولایت پذیری حقیقی، استکبار ستیزی، شجاعت و ساده زیستی را از شرایط رییس جمهور آینده برشمرد و افزود: ولایت ستون و خیمه انقلاب اسلامی است و افرادی که خط قرمز رهبری را رعایت نمی‌کنند، افرادی مردود هستند.
     
    حجت الاسلام علیزاده با بیان این‌که در نظام اسلامی هر فردی که قصد گرفتن پست یا مقامی را دارد باید شرایط لازم را هم در خود ایجاد کرده باشد، در غیر این صورت مشروعیت نخواهد داشت، ابراز داشت: رییس جمهور آینده باید فردی کارآمد و مدیر باشد تا از مسؤولیت سنگین ریاست جمهوری سربلند بیرون بیاید.
     
    وی با تاکید بر وحدت حول محور ولایت، اصول و ارزش‌های نظام اسلامی اظهار داشت: نیروهای ارزشی و ولایی در پرتو وحدت می‌توانند پیروز و مانع فتنه‌گری دیگران شوند.
     
    حجت الاسلام علیزاده در پایان خاطرنشان کرد: انتخابات نباید زمینه ای برای سؤ استفاده دشمنان شود؛ انتخابات با مشارکت حداکثری باعث تقویت صف مسلمانان و شکست جبهه دشمنان خواهد بود. /921/ت302/ج
ارسال نظرات