۲۹ ارديبهشت ۱۳۹۲ - ۱۹:۴۷
کد خبر: ۱۶۷۵۱۹
نماینده ولی فقیه در سپاه کربلا:

بصیرت و آگاهی تحقق بخش حماسه سیاسی است

خبرگزاری رسا ـ نماینده ولی فقیه در سپاه کربلا، خلق حماسه سیاسی را در گرو بصیرت و هوشیاری دانست و گفت: تشدید فشارهای اقتصادی علیه ملت ایران با هدف ایجاد فاصله میان مردم و حکومت صورت می گیرد.
مسؤول نهاد نمايندگي ولي فقيه در سپاه کربلا

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در ساری، حجت‌الاسلام مختار نظری، مسؤول نهاد نمایندگی ولی فقیه در سپاه کربلا امروز در همایش بصیرتی و تعمیق معنویت پاسداران با اشاره به در پیش بودن انتخابات مهم در کشور، بر ضرورت مشارکت حداکثری آحاد جامعه در پای صندوق های رأی تأکید کرد.

 

وی انتخابات را تجلی حضور ملت در دفاع از آرمان های انقلاب، امام راحل و رهبر معظم انقلاب اسلامی دانست و خاطرنشان کرد: شرکت در این صحنه مهم یک تکلیف مهم است.

 

نماینده ولی فقیه در سپاه کربلا با اشاره به تلاش های گسترده دشمنان برای ناامید کردن مردم از حکومت، گفت: تشدید فشارهای اقتصادی علیه ملت ایران با هدف ایجاد فاصله میان مردم و حکومت صورت می گیرد.

 

حجت الاسلام نظری با بیان این که ملت ایران اسلامی ثابت کردند که هیچ گاه با تهدید و تحریم از آرمان های انقلاب فاصله نخواهند گرفت، افزود: مردم کشورمان با اقتدار و صلابت در برابر زیاده خواهی های دشمنان انقلاب خواهند ایستاد.

 

وی با اشاره به این که دشمن از ابتدای پیروزی انقلاب همه توان خود را در جهت تضعیف نظام اسلامی به کار گرفت، گفت: اما مردم کشورمان با بصیرت، آگاهی و تبعیت از رهبری انقلاب از انقلاب و نظام اسلامی دفاع کردند.

 

نماینده ولی فقیه در سپاه کربلا با بیان این که تدابیر حکیمانه رهبری و هوشیاری آگاهانه مردم سبب شد تا دشمنان قسم خورده نظام نتوانند خواسته هایشان را در کشور محقق کنند، گفت: مردم با حضور حماسی خود در صحنه های مختلف این انقلاب پاسخ شایسته ای را به دشمنان انقلاب دادند و به آنان فهماندند تا همیشه پای آرمان های والای انقلاب اسلامی خواهند ایستاد.

 

حجت الاسلام نظری بر ضرورت حفظ هوشیاری و بصیرت آحاد جامعه در آستانه انتخابات مهم در کشور تأکید کرد و گفت: همه باید به رهنمودهای رهبر معظم انقلاب اسلامی توجه کنیم تا بتوانیم بار دیگر پیروز میدان نبرد باشیم.

 

وی برضرورت توجه آحاد جامعه به ملاک های بیان شده از سوی رهبر معظم انقلاب اسلامی در خصوص رییس جمهور اصلح تأکید کرد و بیان داشت: باید سعی کنیم فردی را انتخاب کنیم که با معیارهای مطرح شده از سوی رهبری انقلاب نزدیک تر باشد.

 

نماینده ولی فقیه در سپاه کربلا با بیان این که ملت ایران با حضور حماسی خود بار دیگر موجب ناراحتی و عصبانیت دشمنان خواهند شد، افزود: 24 خرداد امسال به حتم تجلی وحدت ملت ایران در تبعیت از ولایت و رهبری خواهد بود.

 

حجت الاسلام نظری همچنین گفت: سپاه پاسداران انقلاب اسلامی با دعوت از حضور آحاد مردم در پای صندوق‌های رأی و بیان ملاک و معیارها برای مردم، در تلاش است تا مردم بتوانند در انتخابات 24 خرداد رئیس جمهوری با ویژگی‌های اسلامی و اعضای شورای اسلامی بدون حاشیه و خدمتگذار مردم انتخاب کنند.

 

وی در بخش دیگری از سخنان خود با بیان این که شرط موفقیت و پیروزی ملت ایران در آینده همگرایی، انسجام و همدلی است، خاطرنشان کرد: باید هوشیار باشیم چون دشمنان تلاش می کنند زمینه تفرقه و اختلاف در جامعه اسلامی را فراهم کنند و از این فضا به نفع خود سود ببرند.

 

نماینده ولی فقیه در سپاه کربلا با بیان این که از ابتدای پیروزی انقلاب هیچ کس نتوانسته کوچک ترین خللی در اراده پولادین ملت ایران در دستیابی به اهداف بلند نظام ایجاد کند، تصریح کرد: از این پس نیز هیچ قدرتی توان مقابله با اراده ملت ایران را نخواهد داشت./950/پ203/س

ارسال نظرات