۲۸ ارديبهشت ۱۳۹۲ - ۲۳:۲۶
کد خبر: ۱۶۷۳۶۶
مدیر کل فرهنگ و ارشاد مازندران:

انتخابات تجلی وحدت ملی در دفاع از انقلاب است

خبرگزاری رسا ـ مدیر فرهنگ و ارشاد مازندران انتخابات در نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران را تجلی حضور و وحدت ملت در دفاع از آرمان های انقلاب و نظام دینی دانست.
مدير کل فرهنگ و ارشاد اسلامي مازندران

حجت الاسلام عباسعلی ابراهیمی، مدیر کل فرهنگ و ارشاد اسلامی مازندران در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری رسا در ساری با اشاره به در پیش بودن انتخابات در کشورمان بر ضرورت بهره گیری از ظرفیت های کشور به منظور مشارکت حداکثری مردم در پای صندوق های رأی تأکید کرد.

 

وی انتخابات در نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران را تجلی حضور و وحدت ملت در دفاع از آرمان های انقلاب و نظام دینی دانست و خاطرنشان کرد: ملت بزرگ ایران در 34 سال اخیر همواره نشان دادند که مدافع حقیقی ارزش های انقلاب هستند و خواهند ماند.

 

مدیر کل فرهنگ و ارشاد اسلامی مازندران با اشاره به نامگذاری امسال از سوی رهبر معظم انقلاب اسلامی به عنوان سال حماسه سیاسی و حماسه اقتصادی، گفت: اقتدار تحقق شعار حماسه سیاسی در حضور حداکثری مردم در پای صندوق های رأی است.

 

حجت الاسلام ابراهیمی سال 92 را سالی مملو از امید و بالندگی برای ملت ایران دانست و ادامه داد: امسال ملت بزرگ و هوشمند ایران اسلامی در سایه وحدت و همدلی عظمت خود را به جهانیان نشان خواهند داد.

 

وی حماسه سیاسی و حماسه اقتصادی را نقشه راهی برای تحقق اهداف بزرگ ملت ایران دانست و تصریح کرد: رهنمودهای رهبر انقلاب اسلامی در سال جدید باید به عنوان یک راهبرد جدید برای همه مسؤولان کشور قرار گیرد.

 

حجت الاسلام ابراهیمی حضور پر شور در انتخابات پیش روی را یکی از مهم ترین ضرورت های سیاسی دانست و گفت: همان گونه که مقام معظم رهبری فرمودند باید در انتخابات آینده حضوری گسترده و جهانی داشت که زمینه ساز خنثی شدن توطئه های دشمنان خواهد شد.

 

وی با بیان این که رهبر معظم انقلاب اسلامی در سال جدید مسیر صحیح پیشرفت و تعالی را برای مجموعه دولت و دیگر مسؤولان جامعه مشخص کردند، ادامه داد: آحاد جامعه اسلامی باید با وحدت و همدلی تلاش کنند تا شعار امسال رهبری محقق شود.

 

حجت الاسلام ابراهیمی در ادامه سخنان خود به نقش رسانه ها در تحقق حضور حداکثری مردم در انتخابات اشاره کرد و با بیان این که رسانه‌ها باید جایگاه و شأنیت انتخابات را حفظ کنند، افزود: رسانه ها باید تلاش کنند تا بار دیگر شاهد تقویت جایگاه نظام در عرصه جهانی باشیم.

 

مدیر کل فرهنگ و ارشاد مازندران با بیان این که دشمن به دنبال بی‌انگیزه کردن جوانان کشور به مسائل سیاسی است، بیان کرد: واژه حماسه مختص جامعه اسلامی است و در مسیر هویت حقیقی باید دنبال شود.

 

حجت الاسلام ابراهیمی در بخش پایانی سخنان خود روزآمد بودن تهاجم فرهنگی دشمن را از مواردی دانست که باید از سوی رسانه‌ها آگاهی‌بخشی شود، خاطرنشان کرد: با معرفی الگوهای مناسب و موفق، پرورش روحیه خود باوری و اعتمادسازی، از بین بردن زمینه‌های تهاجم و از مواردی است که لازم است نسل جوان با خطرات تهاجم فرهنگی آشنا شود./950/ت302/ش

ارسال نظرات