۲۷ ارديبهشت ۱۳۹۲ - ۱۱:۲۵
کد خبر: ۱۶۷۱۸۳

آغاز نام نویسی مسابقات قرآن در حوزه علمیه خراسان

خبرگزاری رسا ـ مسؤول دفتر فرهنگی حوزه علمیه خراسان از نام نویسی دومین دوره مسابقات قرآن در این حوزه خبر داد.
قرآن کريم

حجت الاسلام محمدرسول رمضانی، مسؤول دفتر فرهنگی حوزه علمیه خراسان، در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری رسا در مشهد با اعلام این خبر گفت: این مسابقات با همکاری اداره کل اوقاف و امور خیریه خراسان رضوی ویژه اساتید، طلاب و فضلای حوزه علمیه خراسان برگزار می شود.

 

وی با بیان این که امسال امکان شرکت خانواده ها نیز فراهم شده است، افزود: این مسابقات در رشته های قرائت، ترتیل و مفاهیم و در دومقطع شکوفه ها(زیر16سال) و بزرگسالان (پنج جزء، 10، بیست و کل) خواهد بود.

 

حجت الاسلام رمضانی اظهار داشت: خواهران و برادران جهت شرکت در این مسابقات می توانند تا پایان اردیبهشت ماه با مراجعه به پایگاه اینترنتی مرکز مدیریت حوزه علمیه خراسان به نشانی www.hozehkh.com و یا اداره کل اوقاف خراسان رضوی نامو نویسی کنند.

 

مسؤول دفتر فرهنگی حوزه علمیه خراسان، با اشاره به شرکت دو هزار نفر از طلاب در مسابقات قرآن سال گذشته، زمان برگزاری مسابقات امسال را مهرماه عنوان کرد و افزود: در هر رشته، سه نفر برگزیده معرفی خواهند شد.

 

وی یادآور شد: در راستای ترویج فرهنگ قرآن و تقویت حفاظ، برنامه انس با قران نیز شب های پنجشنبه هر هفته در یکی از مدارس حوزه علممیه برادران با حضور اساتید حفظ و قاریان و حافظان مدارس برگزار می شود./930/پ202/س

 

ارسال نظرات