مدیرکل همکاریهای تبلیغی حوزه؛
تشکیل گروههای تبلیغی برای از بین بردن خلأهای فرهنگی جامعه است
خبرگزاری رسا ـ مدیرکل همکاریهای تبلیغی حوزه هدف از برگزاری همایش مبلغان را تبیین جایگاه گروههای تبلیغی ذکر کرد و گفت: طلاب با مشاهده خلأهای فرهنگی و اجتماعی در نقاط مختلف کشور این گروهها را شکل دادند.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا، حجتالاسلام حسین مردانپور مدیرکل همکاریهای تبلیغی حوزههای علمیه در همایش گروههای تبلیغی که پیش از ظهر امروز در سالن همایشهای مدرسه عالی دارالشفاء قم برگزار شد، با بیان اینکه گروههای تبلیغی به صورت خودجوش در حوزهها شکل گرفتهاند، گفت: خوشبختانه برخی از طلاب با مشاهده خلأهای فرهنگی و اجتماعی در نقاط مختلف کشور این گروهها را شکل دادند.
وی با اشاره به اینکه در گذشته معاونت تبلیغ حکمهای فردی برای اعضای گروه صادر میکرد، ابراز داشت: خود مبلغان در ادامه خواستار سامان دهی گروههای تبلیغی شدند و از دو سال گذشته ثبت نام از گروهها آغاز شد.
مدیرکل همکاریهای تبلیغی حوزههای علمیه با بیان اینکه تاکنون 105 گروه تبلیغی فرمهای ثبت نام را تکمیل کردهاند، اظهار کرد: برخی از گروههای تبلیغی فعالیتهای خود را زیر نظر معاونت تبلیغ انجام میدهند.
حجتالاسلام مردانپور یکی از اهداف برگزاری همایش مبلغان را تبیین جایگاه گروههای تبلیغی ذکر کرد و گفت: برگزاری نمایشگاه دستاوردهای گروههای تبلیغی در حاشیه همایش سبب میشود که طلاب و مسؤولان با فعالیتهای این گروهها بیشتر آشنا شوند.
وی مهمترین هدف معاونت تبلیغ حوزههای علمیه از سامان دهی گروههای تبلیغی را اعتبار بخشی به این گروهها دانست و ابراز کرد: هدایت گروههای تبلیغی به سمت مناطقی که دارای ویژگیهایی چون محرومیت از نظر فرهنگی و آسیب پذیر بودن هستند در اولویت است.
مدیرکل همکاریهای تبلیغی حوزههای علمیه با اشاره به تقدیر از گروههای برتر تبلیغی در این همایش، گفت: هرچند همه گروههای تبلیغی از توانمندیهای ویژهای برخوردار هستند اما امروز فقط از چند گروه برتر تجلیل خواهد شد.
حجتالاسلام مردانپور بیان کرد: امسال دو گروه تبلیغی در نمایشگاه حضور خواهند داشت و فعالیتهای تبلیغی خود را در معرض دید علاقهمندان قرار خواهد داد.
مدیرکل همکاریهای تبلیغی حوزههای علمیه گفت: ارتباط و همفکری گروههای تبلیغی با معاونت تبلیغ برای پیشبرد امور و افزایش کیفیت این گروهها بسیار مؤثر است./927/پ202/پ
ارسال نظرات