۲۴ ارديبهشت ۱۳۹۲ - ۰۰:۳۰
کد خبر: ۱۶۶۶۱۷
حجت‌الاسلام میرلوحی:

وهابیت با همه معالم اسلام دشمنی دارد

خبرگزاری رسا ـ مدیرکل روابط عمومی و بین‌الملل دانشگاه امام صادق(ع) با تأکید بر این‌که وهابیت خبیث که فرقه دست‌ساز انگلیس و اسراییل است با همه معالم اسلام دشمنی دارند، گفت: دو شهر نبل و الزهرا در بیست کیلوکتری شهر حلب در سوریه ده ماه است که در محاصره آب، غذا، دارو و شیرخشک قرار دارد و روزانه کودکان در آن از گرسنگی تلف می‌شوند.
وهابیت با همه معالم اسلام دشمنی دارد

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا، حجت‌الاسلام سید مصطفی میرلوحی، مدیرکل روابط عمومی و بین‌الملل دانشگاه امام صادق(ع) شامگاه دوشنبه بیست و سوم اردیبهشت ماه در سلسله جلسات اخلاقی در مسجد امام صادق(ع) واقع در میدان فلسطین تهران با اشاره به فضیلت ماه رجب اظهار داشت: در هر روز این ماه دست‌کم گفتن 70 مرتبه «استغفرالله و اسئله التوبه» را به‌ویژه جوانان فراموش نکنند و همچنین دعاهای این ماه که در مفاتیح موجود است را حفظ کنید و در قنوت‌ها بخوانید.  

وی با اشاره به این‌که برخی از دعاهای ماه رجب از امام عصر(عج) نقل شده است، ابراز ‌داشت: در ماه رجب باید کاری کنیم که عطر حضرت مهدی(عج) را بگیریم و در مترو، اتوبوس و هواپیما و همه جا لب‌‌هایمان مشغول گفتن ذکر و استغفار باشد.

حجت‌الاسلام میرلوحی با بیان این‌که گاهی اولیاء خدا به شاگردانشان می‌فرمودند ما را موعظه کنید، عنوان داشت: برخی از هشدارها، موعظه‌ها و پندها باید تکرار شود زیرا ممکن است انسان مطلبی را بلد باشد اما وقتی که تکرار شود، در او اثر می‌کند.

مدیرکل روابط عمومی و بین‌الملل دانشگاه امام صادق(ع) در بخش دیگری از سخنان خود گفت: فکر می‌کنم جنایتی مانند نبش قبر حجر بن عدی(ع) که 1383 سال پیش به شهادت رسیده، در طول تاریخ هفت یا هشت هزار ساله بشر بی‌نظیر است.

وی با بیان این‌که آل سعود ملعون دستور محو آثار شکاف بر روی خانه کعبه را داده‌اند، اظهار داشت: نود و پنج درصد برادارن اهل سنت با این اقدامات مخالف هستند و در مصر به زیارت حضرت زینب(س) و رأس الحسین و همچنین در آفریقا و مراکش به زیارت قبور فرزندان حضرت فاطمه الزهرا(س) می‌روند.

حجت‌الاسلام میرلوحی با تأکید بر این‌که وهابیت خبیث که فرقه دست‌ساز انگلیس و اسراییل است با همه معالم اسلام دشمنی دارند، ابراز داشت: آل سعود خانه حضرت خدیجه(س) را خراب کردند و به‌جای آن هتل ساختند.

مدیرکل روابط عمومی و بین‌الملل دانشگاه امام صادق(ع) همچنین عنوان داشت: دو شهر نبل و الزهرا در بیست کیلوکتری شهر حلب در سوریه ده ماه است که در محاصره آب، غذا، دارو و شیرخشک قرار دارد و روزانه کودکان در آن از گرسنگی تلف می‌شوند.

وی ابراز داشت: پس از تخریب حرم امامین عسگریین وقتی خدمت آیت‌الله بهجت(ره) رسیدیم، ایشان فرمودند پس از این انفجار، من هر روز زیارت این دو امام را می‌خوانم زیرا امامی که زائر ندارد، فضیلت زیارتش بیشتر است./956/پ202/ع

ارسال نظرات