۲۳ ارديبهشت ۱۳۹۲ - ۱۴:۴۰
کد خبر: ۱۶۶۴۹۱
آیت الله نورمفیدی:

24 خرداد تجلی حضور ملت ایران در خلق حماسه سیاسی است

خبرگزاری رسا ـ نماینده ولی فقیه در گلستان با بیان این که حضور حداکثری مردم در انتخابات امسال دشمنان و بدخواهان نظام را ناامید خواهد کرد و توطئه های آنها را خنثی می کند، بیان داشت: 24 خرداد امسال به یقین تجلی حضور ملت بزرگ ایران در خلق حماسه ای سیاسی و عظیم است.
آيت الله نورمفيدي نماينده ولي فقيه در گلستان

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در گرگان، آیت الله سید کاظم نورمفیدی، نماینده ولی فقیه در گلستان، امروز در آیین کلنگ زنی مسجدامام رضا(ع) روستای سیستان محله گرگان با اشاره به اهمیت ساخت مسجد در تعالیم دین مبین اسلام خاطرنشان کرد: ساخت مسجد و مشارکت در ساختن و آبادکردن خانه های خدا در زمین از نشانه های مؤمنان است.

 

وی با اشاره به این که شیطان و دشمنان خدا برای تفرقه و دوری مؤمنان از هر ابزاری استفاده می کنند، افزود: امت اسلام باید در ایجاد وحدت و همدلی مؤمنان و الفت تلاش کنند که ساخت مسجد علاوه بر عبادت خداوند، زمینه ساز تجمع مسلمانان و آگاهی از احوالات هم نیز است.

 

آیت الله نورمفیدی با اشاره به آیات و روایات در خصوص ساخت مسجد تاکید کرد: مشارکت در ساخت مساجد حتی در حد اندک نیز براساس تعالیم دینی زمینه ساز ساخت خانه ای در بهشت برای مؤمنان است.

 

امام جمعه گرگان در بخش دیگری از سخنان خود با محکوم کردن اهانت گروهای وهابی به قبر صحابی پیامبر گرامی اسلام، این اقداما را حرکتی شنیع، غیر انسانی و ضد دینی دانست و خاطرنشان کرد: این گونه اقدامات با هدف تفرقه میان امت اسلامی طراحی می شود.

 

نماینده ولی فقیه در گلستان با تأکید بر حفظ وحدت و همبستگی از سوی امت اسلامی، خاطرنشان کرد: همدلی مؤمنان با یکدیگر زمینه ساز رحمت خداوندی خواهد بود.

 

نماینده مردم گلستان در مجلس خبرگان رهبری در بخش دیگری از سخنان خود به نامگذاری امسال از سوی رهبر معظم انقلاب اسلامی به عنوان سال حماسه سیاسی و حماسه اقتصادی اشاره کرد و گفت: حضور حماسی و حداکثری مردم در انتخابات پیش روی زمینه ساز تقویت نظام و نا امیدی دشمنان و بدخواهان خواهدشد.

 

آیت الله نورمفیدی با بیان این که ملت ایران اسلامی هیچ گاه فریب توطئه های دشمنان را نخواهند خورد، خاطرنشان کرد: ملت بصیرت و آگاه ایران اسلامی 24 خرداد با حضور حداکثری در انتخابات به همه دنیا ثابت خواهند کرد که پای آرمان های نظام و انقلاب ایستاده اند.

 

امام جمعه گرگان با تأکید بر تحقق رهنمودهای رهبر معظم انقلاب اسلامی در سال جدید، تصریح کرد: خلق حماسه سیاسی در سال 92 نیازمند وحدت و همدلی آحاد جامعه اسلامی است.

 

نماینده ولی فقیه در گلستان با بیان این که حضور حداکثری مردم در انتخابات امسال دشمنان و بدخواهان نظام را ناامید خواهد کرد و توطئه های آنها را خنثی می کند، بیان داشت: 24 خرداد امسال به حتم تجلی حضور ملت بزرگ ایران در خلق حماسه ای عظیم خواهد بود.

 

امام جمعه گرگان با بیان این که انتخابات پیش روی به حتم یکی از پرشورترین انتخابات های کشور خواهد بود، خاطرنشان کرد: باید از همه ظرفیت های کشور به منظور حضور گسترده مردم در پای صندوق های رأی بهره گیریم.

 

آیت الله نورمفیدی در بخش دیگری از سخنان خود با اشاره به نقش ارزنده و کلیدی سیستانی های گلستان در توسعه و آبادانی گلستان گفت: سیستانی ها از قبل از انقلاب اسلامی در شکل گیری اقتصاد و تولید استان سهم بسزایی داشته اند و از عوامل مهم در توسعه و رونق و شکوفایی استان گلستان هستند.

 

نماینده ولی فقیه در گلستان در پایان از دست اندرکاران این امرخیر ضمن قدردانی درخواست کرد در ساخت مسجدبه معماری اسلامی نیز توجه داشته باشند./950/پ202/س

 

ارسال نظرات