۲۲ ارديبهشت ۱۳۹۲ - ۱۳:۴۱
کد خبر: ۱۶۶۲۹۳

فراخوان مقاله راهکارهای اجرایی شدن حماسه سیاسی و اقتصادی در جامعه

خبرگزاری رسا ـ معاون پژوهش مدرسه علمیه خواهران امام خمینی(ره) رباط کریم از فراخوان مقاله راه‌کارهای اجرایی شدن حماسه سیاسی و اقتصادی در جامعه خبر داد.
فراخوان مقاله

خانم قاسمی، معاون پژوهش مدرسه علمیه خواهران امام خمینی(ره) رباط کریم در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری رسا از فراخوان مقاله راه‌کارهای اجرایی شدن حماسه سیاسی و اقتصادی در جامعه خبر داد و گفت: با توجه به این مهم که حوزه‌های علمیه باید در درجه نخست به سخنان رهبری عمل کرده و جامعه را به سمت تحقق بخشیدن به سخنان رهبری سوق دهند، مهم‌ترین و اصلی‌ترین هدف این فراخوان تحقق بخشیدن به سخنان و پیام مقام معظم رهبری است.

معاون پژوهش مدرسه علمیه خواهران امام خمینی(ره) افزود: نمی‌گوییم با این فراخوان می‌شود به‌طور کامل این هدف را محقق کرد اما یک مقدار به سوی محقق شدن فرمایش رهبر حرکت می‌کنیم.

وی سوق دادن طلاب به سوی تحقیق و پژوهش و کار کردن درباره مسایل از نظر بعد اقتصادی را از اهداف فرعی این فراخوان دانست و خاطرنشان کرد: دستاورد این فراخوان، آشنایی طلاب با موضوع و ارایه راه‌کارهایی عملی و قابل اجرا برای تحقق بخشیدن حماسه سیاسی و اقتصادی است. 

خانم قاسمی افزود: مقالات باید دارای مقدمه، چکیده، پی‌نوشت و فهرست منابع باشد و آثار به‌صورت تایپ شده در فرمت word همراه با لوح فشرده ارسال شود و تعداد صفحات باید حداقل 15 و حداکثر 25 باشد.

معاون پژوهش مدرسه علمیه خواهران امام خمینی(ره) مهلت ارسال آثار را اول خردادماه عنوان کرده و اظهار داشت:طلاب خواهر و برادر می‌توانند در این فراخوان شرکت کنند و اگر متقاضی زیاد باشد احتمال تمدید زمان وجود دارد.

وی با بیان این‌که جوایز این فراخوان نقدی است و میزان آن با توجه به استقبال و معیارهای مقالات تعیین می‌شود گفت: مقالات باید به نشانی رباط کریم، انتهای خیابان دادگستری، کوچه پیام، مدرسه علمیه خواهران امام خمینی(ره) فرستاده شوند و متقاضیان می‌توانند جهت کسب اطلاعات بیشتر با شماره 56736840 تماس بگیرند./9593/ت302/ص

 

 

ارسال نظرات