۲۰ ارديبهشت ۱۳۹۲ - ۱۱:۴۴
کد خبر: ۱۶۵۹۶۸
حدادعادل:

استکبار آرزوی براندازی جمهوری اسلامی را به گور خواهد برد

خبرگزاری رسا ـ حداد عادل گفت:دشمنان، آشفتگی و بحران سیاسی را در ایران دنبال می کنند ولی این آرزو را با بصیرت و ولایت مداری مردم و رهبری هوشمند به گور خواهند برد.
 غلامعلي حداد عادل

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در شهرکرد، غلامعلی حدادعادل، رییس کمیسیون فرهنگی مجلس شورای  اسلامی، شامگاه پنجشنبه، نوزدهم اردیبهشت ماه در بیست وچهارمین یادواره سردار شهید سهراب نوروزی و شهیدان شهر چلیچه از توابع شهرستان فارسان، با اشاره به نامگذاری سال جاری به عنوان «حماسه سیاسی و حماسه اقتصادی» اظهار داشت: دشمنان در یک سال اخیر با اعمال فشارهای شدید اقتصادی  در تلاش هستند تا آشفتگی و بحران سیاسی در ایران را تکمیل کنند.

این کاندیدای یازدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری ادامه داد: بر این اساس، رهبر معظم انقلاب سال جاری را سال حماسه سیاسی و اقتصادی نامگذاری کردند و ملت ایران باید در عرصه انتخابات حماسه ساز شوند تا فرمان ولی امر مسلمین بر زمین نماند.

وی از  انتخابات به عنوان مظهر بارز تحقق حماسه سیاسی یاد کرد و افزود: مردم با حضور گسترده در صحنه انتخابات و انتخاب فرد اصلح،  بار دیگر استقلال و حاکمیت جمهوری اسلامی را به جهانیان اثبات می‌کنند.

رییس کمیسیون فرهنگی مجلس شورای اسلامی در بخش دیگری از سخنان خود شهیدان را چراغ راه هدایت انقلاب و مردم ایران دانست و افزود: شهیدان رفتند تا روح ایمان در جامعه زنده بماند و نظام جمهوری اسلامی به الگوی جهانیان و آزادی خواهان تبدیل شود.

حداد عادل با بیان اینکه شهید با شهادت خود بالاترین حد اخلاص و بندگی خود در پیشگاه خداوند را نشان می دهد، گفت: شهادت، بالاترین و خالص ترین عبادت در راه خداست.

کاندیدای احتمالی یازدهمین دوره ریاست جمهوری با اشاره به تحولات سوریه ادامه داد: بیداری اسلامی و تحولات امروز جهان مرهون فداکاری شهیدان و گسترش مرزهای انقلاب ایران است.

وی اضافه کرد: اگر سوریه، دستان خود را به نشانه تسلیم در برابر زیاده خواهان و استکبار بالا برده بود و با حزب الله لبنان و ایران ارتباط نداشت، این مشکلات و توطئه ها نیز اتفاق نمی افتاد؛ در حقیقت سوریه تاوان مقاومت خود در برابر استکبار را می دهد.

نماینده مجلس شورای اسلامی تأکید کرد: مردم سوریه در برابر تهدیدها و توطئه ها، مقام و پایدار ایستاده اند؛ زیرا ایستادگی در برابر ظلم و استکبار را از انقلاب ایران آموخته اند.

حداد عادل در بخش دیگری از سخنان خود افزود: انقلاب اسلامی به مردم ایران، عزت، اعتبار و سربلندی داد و این عزت، غرب و استکبار را به شدت ناراحت کرده است.

رییس کمیسیون فرهنگی مجلس شورای اسلامی گفت: دشمن با تحریم و اعمال فشار فراوان تلاش دارد مردم را در مقابل نظام قرار دهد و انتخابات را فرصتی مناسب برای تحقق توطئه های خود می داند.

حدادعادل در پایان سخنان خود با بیان ضرورت حضور بانشاط و حداکثری مردم در انتخابات آینده خاطرنشان کرد: ملت ایران، تهدیدهای دشمن را در بخش اقتصادی با تولید ملی و اقتصاد مقاومتی به فرصت توسعه پایدار تبدیل می کند./9457/پ202/ج

ارسال نظرات