۱۵ ارديبهشت ۱۳۹۲ - ۱۹:۰۶
کد خبر: ۱۶۵۰۹۱
نماینده مجلس خبرگان:

خدمت به مردم افتخاری ماندگار برای نظام اسلامی است

خبرگزاری رسا ـ نماینده مردم قزوین در مجلس خبرگان رهبری با تأکید براین که باید در همه امور خداوند را ناظر بر کارهای خود بدانیم، تصریح کرد: خدمت به مردم یک افتخار ماندگار برای نظام مقدس جمهوری اسلامی است.
نماينده ولي فقيه در قزوين

 به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا، آیت‌الله هادی باریک‌بین، نماینده ولی فقیه در قزوین امروز در دیدار جمعی از مدیران شهری با تقدیر از عملکرد مدیریت شهری استان در عمران و آبادی شهر قزوین، گفت: وحدت و همدلی اصلی مهم در تحقق برنامه ها در کشور است که با مورد توجه قرار گیرد.

 

وی خدمت در راه رضای خداوند متعال  را امری پسندیده و قابل تحسین دانست و افزود: مسؤولان باید همه توان خود را در جهت خدمت به مردم به کار گیرند.

 

امام جمعه قزوین خدمت رسانی صادقانه به مردم را وظیفه مسؤولان در نظام اسلامی دانست و خاطرنشان کرد: خدمت به مردم به عنوان صاحبان اصلی این انقلاب یک وظیفه مهم است.

 

نماینده مردم قزوین در مجلس خبرگان رهبری با تأکید براین که باید در همه امور خداوند را ناظر بر کارهای خود بدانیم، تصریح کرد: خدمت به مردم یک افتخار ماندگار برای نظام مقدس جمهوری اسلامی است.

 

آیت الله باریک بین با بیان این که مردم در نظام جمهوری اسلامی ایران از جایگاه والایی برخوردار هستند، گفت: مدیران باید در این مسیر همه توان و تلاش خود را برای شکوفایی و تعالی مردم به کار گیرند.

 

وی مسؤولیت را یک امانت الهی برای خدمت به مردم دانست و گفت: مدیران باید از این فرصت به وجود آمده در جهت خدماتی ماندگار در جامعه به کار گیرند.

 

آیت الله باریک بین در ادامه سخنان خود بر ضرورت توجه به معماری اسلامی در شهرها تأکید کرد و گفت: متأسفانه در برخی مواقع شاهد بی توجهی به این موضوع در سطح شهرها هستیم.

 

امام جمعه قزوین در ادامه سخنان خود به نقش شورای شهر تقویت مدیریت شهری اشاره کرد و گفت: خوشبختانه عملکرد شوراهای اسلامی در تقویت خدمت رسانی به مردم مناسب بوده است./950/پ202/ش

ارسال نظرات