۰۸ ارديبهشت ۱۳۹۲ - ۱۶:۰۹
کد خبر: ۱۶۳۸۳۲
نماینده ولی فقیه در چهارمحال و بختیاری:

مهم ترین نقشه کنونی دشمن تضعیف جایگاه ولایت فقیه است

خبرگزاری رسا ـ نماینده ولی فقیه در چهارمحال و بختیاری با بیان این که اگر امروز دشمن را خوب نشناسیم و نقشه های دشمن را رصد نکنیم، شکست خواهیم خورد، افزود: مهم‌ترین راهی که دشمن برای شکست ما به کار گرفته تضعیف و تخریب جایگاه رهبری و ولایت فقیه است.
حجت الاسلام و المسلمين نکونام

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در شهرکرد، همزمان با دومین روز از هفته عقیدتی سیاسی در سپاه و به مناسبت فرا رسیدن سالروز شهادت استاد مرتضی مطهری، مربیان عقیدتی، سیاسی به همراه جمعی از کارکنان سپاه قمر بنی هاشم(ع) استان با حجت الاسلام و المسلمین محمدعلی نکونام، نماینده ولی فقیه در چهارمحال و بختیاری دیدار کردند.

نماینده ولی فقیه در چهارمحال و بختیاری در ابتدای این دیدار با گرامی داشت هفته عقیدتی سیاسی در مجموعه سپاه اظهار داشت: کمال و رستگاری انسان در مستحکم بودن پایه های فکری و عقیدتی است.

حجت الاسلام والمسلمین نکونام با اشاره به اینکه فطرت الهی در وجود انسان ها نهادینه شده است، تصریح کرد: اگر برخی انسان ها ملحد و مشرک می شوند به سبب عدم وجود فطرت خداجویی در نهاد آنها نیست بلکه به سبب عوامل مادی و دنیاطلبی است.

امام جمعه شهرکرد با بیان اینکه وظیفه عقیدتی سیاسی نشان دادن راه مستقیم است، خاطرنشان کرد: اگر خواهان تداوم راه اسلام هستیم باید زبان فعل را در خودمان فعال کنیم؛ از این رو در مرحله نخست مواظب رفتارمان باشیم و هر کاری را که می خواهیم انجام دهیم برای خدا باشد.

مدیر شورای عالی حوزه‌های علمیه چهارمحال و بختیاری با اشاره به رسالت سنگین مربیان عقیدتی سیاسی افزود: باری که امروز بر دوش شما نهاده شده بسیار سنگین تر از دوران دفاع مقدس و در فتنه های گذشته بوده است؛ چرا که دشمنان این بار باتجربه تر به دشمنی با آموزه های اسلامی برخاسته است.

رییس شورای فرهنگ عمومی چهارمحال و بختیاری با بیان این که اگر امروز دشمن را خوب نشناسیم و نقشه های دشمن را رصد نکنیم، شکست خواهیم خورد، افزود: مهم‌ترین راهی که دشمن برای شکست ما به کار گرفته تضعیف و تخریب جایگاه رهبری و ولایت فقیه است.

وی اضافه کرد: مردم سال های بسیاری است که با بصیرت خود، دشمن را در رسیدن به اهداف شومش ناامید گذاشته اند.

گفتنی است، در پایان این دیدار نماز جماعت ظهر و عصر به امامت حجت الاسلام والمسلمین نکونام اقامه شد./9457/پ202/س

ارسال نظرات