۰۷ ارديبهشت ۱۳۹۲ - ۱۲:۴۴
کد خبر: ۱۶۳۵۹۳
نماینده ولی فقیه در چهارمحال و بختیاری:

عمل به دانسته‌ها لازمه اثرگذاری فعالیت‌های تربیتی است

خبرگزاری رسا ـ حجت الاسلام والمسلمین نکونام با اشاره به مسؤولیت سنگین متولیان تبلیغی و تربیتی گفت: اگر می خواهیم کارهایمان، تربیتمان و تبلیغمان در همه زمان ها مؤثر واقع شود و جایگاه خود را در بین مردم پیدا کند، لازمه آن عملگرایی است.
حجت الاسلام و المسلمين نکونام ، نماينده ولي فقيه در چهارمحال و بختياري و امام جمعه شعرکرد

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در شهرکرد، حجت الاسلام و المسلمین محمدعلی نکونام، نماینده ولی فقیه در چهارمحال و بختیاری، صبح امروز در دیدار مجریان کشوری طرح تربیتی چهره به چهره اظهار داشت: همگی باید در محضر خداوند متعال پاسخگو باشیم؛ بنابراین بیایید خودمان را مهیا کنیم که آنچه خداوند به ما عطا کرده است در جهت خودش هزینه کنیم تا خسران نبینیم.

حجت الاسلام والمسلمین نکونام با اشاره به مسؤولیت سنگین متولیان امر تبلیغ و تربیت، اظهار داشت: بدانید و آگاه باشید که اگر زبان سر ساکت و زبان فعل فعال باشد، همه کارها به سرانجام می رسد.

نماینده ولی فقیه در چهارمحال و بختیاری ادامه داد: اگر خواهان مؤثر واقع شدن کارها، تربیت و تبلیغمان هستیم باید جایگاه خود را در بین مردم پیدا کنیم و لازمه آن فعال شدن لسان فعل است.

امام جمعه شهرکرد با تأکید بر این که همواره باید خودمان را مورد سرزنش و ارزیابی قرار دهیم، افزود: بکوشیم اسلام را در گفتار و کردارمان به بهترین شکل ممکن نشان دهیم تا به خوبی در رسالتی که برگردنمان گذاشته شده است نقش آفرینی و دین خود را ادا کنیم.

رییس شورای فرهنگ عمومی چهارمحال و بختیاری با بیان این که اخلاص نخستین شرط برای مبلغ است که باید خود را به آن بیاراید تا تبلیغش اثرگذار باشد، افزود: تقرّب به خدا، بصیرت، حکمت و پیروزی و موفقیت از مهم ترین آثار اخلاص در مسأله تبلیغ و مبلغ است.

وی اضافه کرد: مبلغی که می خواهد از دین سخن بگوید و مردم را با دین خدا آشنا کند افزون بر آشنایی خود به علوم دینی باید خداوند را شناخته و با او رابطه‍ای عمیق داشته باشد تا بتواند او را به مردم بشناساند و بین او و مردم رابطه معنوی ایجاد کند./9457/پ202/س

ارسال نظرات