۰۶ ارديبهشت ۱۳۹۲ - ۱۰:۳۹
کد خبر: ۱۶۳۴۸۱
حجت الاسلام و المسلمین صدیقی:

امروز بعضی ها در انتخابات به فکر حواشی هستند

خبرگزاری رسا ـ امام جمعه موقت تهران گفت: اگر گروهی ولو خودی باشند، بخواهند ملت را دو قطبی کنند و امنیت عمومی را به خطر بیاندازند، بدانند ما در قرآن اجازه دفاع داریم.
يادواره شهيد آيت الله مهدي شاه آبادي

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا‏، حجت الاسلام والمسلمین صدیقی در یادواره شهید آیت الله شاه آبادی و شهدای روحانی تهران گفت: هر موجودی در تمام هستی از خود وسیله دفاعی دارد، برخی نیش دارند برخی با دویدن قدرت گریز دارند‏، خداوند برای همه موجودات وسیله دفاعی قرار داده است و در جوامع توحیدی جهاد را سنگر، سپر و زره قرار داده است.

عضو شورای مدیریت حوزه علمیه تهران با اشاره به این‌که در قرآن فلسفه قتال مطرح شده است، اظهار داشت: جریان لیلة المبیت که حضرت امیرالمومنین(ع) بجای حضرت رسول اکرم(ص) خوابیدند، نشان دهنده این است که شهادت سپر علی و فاطمه بود.

حجت الاسلام و المسلمین صدیقی خاطرنشان کرد: قدرت مرکزی شما ولایت است، اگر ولایت را در خطر دیدید، ولو بانویی حامله باشد از مرگ نترسد، که این کشته شدن قتل است.

امام جمعه موقت تهران با بیان این‌که قتال، جنگ در جبهه است یعنی کسی که خودش را برای شهادت آماده کرده است، ابراز داشت: ما ملتی هستیم که خاک و ارثش، فرهنگ و اخلاقش را نمی‌گذاریم دشمن به تاراج ببرد واین قتال با فلسفه‌های مختلف بیان شده است، چنین ملتی فتنه نخواهد دید، اگر گروهی ولو خودی باشند، بخواهند ملت را دو قطبی کنند و امنیت عمومی را به خطر بیاندازند، بدانند ما در قرآن اجازه دفاع داریم.

متولی مدرسه علمیه امام خمینی(ره) تهران با تاکید بر این‌که همه چیز در زیر سایه امنیت است، تصریح کرد: همه امروز سر سفره امنیت هستیم، اگر برخی بخواهند به بهانه انتخابات فتنه کنند، بخاطر بیاورند که ما وقتی فتنه ها را دفن کردیم، زمینه شکوفایی و پرواز بر فراز قله فناوری هسته ای، صنعت و معرفت پیش آمد و بدانید این پیشرفت ها را مدیون خون پاک شهدا هستیم.

حجت الاسلام و المسلمین صدیقی با بیان این‌که امروز در آیین ما یک دین، یک ملت و یک رهبر است، بیان داشت: اگر شهدا نبودند فرهنگ دین را از شما می‌گرفتند و این شهدا از دل مساجد ما هستند، مساجد تضمین کننده اخلاق جامعه هستند و این خون شهید است که مساجد را ساخته است، اگر روحیه شهادت در شما نباشد، مساجد شما را از بین می‌برند.

امام جمعه موقت تهران با اشاره به آیه « ولا تحسبن الذین قتلوا فی سبیل الله امواتا بل احیاکم» گفت: شما به خود می بالید که خدا از شما قربانی قبول کرده است، خیابان‌ها و کوچه‌ها با نام شهدای شماست و شهدای شما زنده هستند.

عضو شورای مدیریت حوزه علمیه تهران در ادامه ابراز داشت: آیت الله شاه آبادی از نسل عالم بود و علمای شما امروز هم همچنان که در گذشته مقابل دنیای کفر ایستاده بودند، می ایستند و امروز هم شربت شیرین شهادت را می‌نوشند.

وی در پایان اشاره به حواشی انتخابات داشت و گفت: امروز بعضی‌ها در انتخابات به فکر حواشی هستند و شعارهای الکی می دهند،البته مردم ما بصیر هستند و شما ملتی هستید که شعار می‌دهید و شعور دارید و تا آخرین نفس زیر پرچم ولایت انشاءالله مقاومت می‌کنید./9597/پ202/ص

ارسال نظرات