۰۵ ارديبهشت ۱۳۹۲ - ۱۶:۴۴
کد خبر: ۱۶۳۳۹۴
بیست و هفتم اردیبهشت ماه؛

مراسم تجلیل از حاج عبدالله طائب برگزار می‌شود

خبرگزاری رسا ـ مراسم تجلیل از حاج عبدالله طائب بیست و هفتم اردیبهشت ماه سال جاری برگزار می‌شود.
درس اخلاق

حجت‌الاسلام میثم غلامی، مجری برگزاری گردهمایی در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری رسا، از برگزاری مراسم تجلیل برای شخصیت حاج عبدالله طائب، مؤسس حسینیه و مدرسه علمیه طائب خبر داد.

وی ادامه داد: این مراسم روز جمعه، بیست و هفتم اردیبهشت ماه سال جاری، در بیت حاج آقا طائب از ساعت 11 تا اذان ظهر برگزار می‌شود.

حجت‌الاسلام غلامی تصریح کرد: تجلیل از مقام حاج آقا طائب، تجلیل از مقام شهدا، سخنرانی درباره سبک زندگی طلبگی، گعده طلبگی و معرفی اقدامات و کارهای انجام گرفته از سوی طلاب حاضر در جلسه در سراسر کشور از برنامه‌های این مراسم است.

مجری برگزاری این مراسم بیان داشت: در این مراسم تنها افرادی که قبلا در بیت حاج آقا طائب حضور داشته یا اکنون حضور دارند می‌توانند شرکت کنند.

وی افزود: در این مراسم افزون‌بر سخنرانی حجت‌الاسلام والمسلمین مهدی طائب، حجت‌الاسلام علیرضا پناهیان، استاد حوزه و دانشگاه نیز در صورت امکان سخنرانی خواهد کرد، همچنین مهدی سلحشور به مداحی و روضه‌خوانی می‌پردازد.

حجت‌الاسلام غلامی با بیان این‌که این گردهمایی از سوی طلاب مرتبط با بیت حاج آقا طائب برگزار می‌شود، اظهار داشت: هم‌افزایی انگیزشی هدف اصلی برگزاری این مراسم است.

وی در پایان بیان داشت: همچنین در این مراسم طلاب حاضر در جلسه با یک‌دیگر بیشتر آشنا شده و برای پیشرفت در کارها به تبادل تجربیات و اطلاعات با یک‌دیگر می‌پردازند./993/ت302/ع

ارسال نظرات