۰۵ ارديبهشت ۱۳۹۲ - ۱۰:۱۸
کد خبر: ۱۶۳۳۰۸

تجلیل عسگر اولادی از مواضع صریح آیت الله مصباح یزدی

خبرگزاری رسا ـ رییس جبهه پیروان خط امام و رهبری از مواضع صریح آیت الله مصباح یزدی تجلیل کرد و گفت: آیت الله مصباح از 15 خرداد سال 1342 برای پیروزی نهضت نقش آفرینی کردند و امروز نیز نقش مهمی دارند.
ديدار مسؤولان و معاونان کميته امداد امام خميني با مراجع و علما ديدار مسؤولان و معاونان کميته امداد امام خميني با مراجع و علما

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در ساری، حبیب الله عسگر اولادی چهار شنبه شب در جمع اصولگریان مازندران در مسجد ابوالفضل ساری به برخی سؤوالات حاضران پاسخ گفت.

 

آیت الله مصباح یک اسلام شناس بزرگ است

وی در پاسخ به سؤالی که در خصوص جبهه پایداری و آیت آلله مصباح یزدی پرسیده شد، گفت: آیت الله مصباح یک اسلام شناس بزرگ و بنا به فرمایش رهبر معظم انقلاب اسلامی ایشان مطهری زمان هستند.

 

عسگر اولادی با بیان این که آیت الله مصباح یزدی همواره در انقلاب اسلامی نقشی مؤثر و بسیار حائز اهمیت داشته و دارند، خاطرنشان کرد: آیت الله مصباح از 15 خرداد سال 1342 برای پیروزی نهضت نقش آفرینی کردند و امروز نیز نقش مهمی دارند.

 

جریان انحرافی از مردم  و نظام عذرخواهی کند

عسگر اولادی در ادامه همچنین به مسأله جریان انحرافی در کشور اشاره کرد و با بیان این که ما احمدی نژاد را منحرف نمی دانیم، تصریح کرد: اما افرادی در اطراف آقای احمدی نژاد تحت عنوان جریان انحراقی قرار دارند که باید از ملت و نظام عذرخواهی کنند.

 

وی با بیان این که فتنه و انحراف ساخته و پرداخته دشمنان نظام است، افزود: دشمنان نظام دینی همواره تلاش کردند به نحوی به نظام ضربه بزنند.

 

افرادی که در فتنه 88 سکوت کردند و کنار نشستند به میان مردم بیایند و از آنها عذرخواهی کنند

عسگر اولادی با تأکید براین که افرادی که در فتنه 88 سکوت کردند و کنار نشستند به میان مردم بیایند و از آنها عذرخواهی کنند، افزود: این افراد باید در محضر خداون متعال طلب مغفرت و بخشش کرده و توبه کنند.

 

اشتباه یک شخص را نباید پای اصولگریان گذاشت

وی در ادامه سخنان خود در پاسخ به سؤالی که در خصوص جریان اصولگرایی در دوره احمدی نژاد پرسیده بود، گفت: اشتباه یک شخص را نباید پای اصولگریان گذاشت.

 

عسگر اولادی با بیان این که اصولگرایان در دوره احمدی نژاد شکستی را متحمل نشده اند، تصریح کرد: حساب کسانی که ایرانیت را برای اسلامیت ترجیح می‌دهند از اصولگرایان جدا است و نباید اینها را از جریان اصولگرایی دانست.

 

کسانی که شعار ایرانیت می دهند به دنبال حذف اسلامیت هستند

وی با بیان این که کسانی که شعار ایرانیت می دهند به دنبال حذف اسلامیت هستند، تأکید کرد: ولایت فقیه موجب افتخار و عظمت نظام اسلامی است وهمه باید این افتخاری که نصیب نظام شده را حفظ کنند.

 

وی همچنین به شرایط فعلی اصولگرایان اشاره کرد و با بیان این که تاکنون با هشت نفر وارد مذاکره شده ایم، افزود:با ائتلاف 1+2 نیز صحبت کردیم.

 

عسگر اولادی به جریان مؤتلفه اشاره کرد و با بیان این که این حزب نیز در ابتدا پنج فرد نامزد داشت که بنده و آقای میرسلیم به دلیل شرایط سن و جسم این مسأله را نپذیرفتیم، ادامه داد: در نهایت اجماع بر روی آقای آل اسحاق شد.

 

وی ادامه داد: در جبهه پیروان نیز متکی و باهنر مورد نظر این مجموعه هستند و آقای آل اسحاق نیز به این افراد پیوست و آنها تلاش کردند که حجت الاسلام ابوترابی و پورمحدی را نیز وارد این جمع کنند.

 

اصولگرایان بر روی فردی که مشروعیت، مقبولیت و محبوبیت دارد به اجماع خواهند رسید

عسگر اولادی با بیان این ک مجموع جبهه اصولگرایی در نهایت بر روی فردی که مشروعیت، مقبولیت و محبوبیت دارد به اجماع خواهند رسید، تأکید کرد: مهم ترین اصل مورد نظر ما در این عرصه تدبیر است وهمه تلاش اصولگریان رسیدن به یک نامزد واحد برای انتخابات آتی است.

 

وی بر ضرورت حضور حداکثری مردم در انتخابات آتی اشاره کرد و گفت: همه باید با تبعیت از سخنان رهبرمعظم انقلاب اسلامی حضوری حماسی در پای صندوق های رأی داشته باشند.

 

عسگر اولادی با بیان این که رهبرمعظم انقلاب اسلامی تأکید دارند که رییس جمهور منتخب باید رأی بالایی داشته باشد تا بتواند مشروعیت نظام اسلامی در جهان اثبات کند، افزود: همه جناح ها و گروه های سیاسی باید تلاش کنند تا بر روی یک نامزد به اجماع برسند تا شاهد حضوری حماسه ای از سوی ملت ایران و انتخاب رییس جمهوری با رأی بالا باشیم./950/پ202/ج

ارسال نظرات