۰۴ ارديبهشت ۱۳۹۲ - ۱۶:۱۱
کد خبر: ۱۶۳۲۲۰
نماینده ولی فقیه در چهارمحال و بختیاری:

عزت اسلامی با مجاهدت شهدا به دست آمده است

خبرگزاری رسا ـ حجت الاسلام والمسلمین نکونام حضور شهدای گمنام در استان را یک افتخار بزرگ دانست و گفت: در سالی که مزین به نام حماسه سیاسی و اقتصادی است با الهام از فرهنگ جهاد و شهادت می‌توانیم حماسه‌ای بی‌بدیل خلق کنیم و دشمنان را در توطئه‌ها و ترفندها ناکام بگذاریم.
حجت الاسلام و المسلمين نکونام ، نماينده ولي فقيه در چهارمحال و بختياري و امام جمعه شهرکرد

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در شهرکرد، حجت الاسلام و المسلمین محمدعلی نکونام، نماینده ولی فقیه در چهارمحال و بختیاری، پیش از ظهر امروز در مراسم تشییع و تدفین پیکر دو شهید گمنام در شهر سودجان از توابع شهرستان شهرکرد، اظهار داشت: شهدای گمنام همچمون حضرت فاطمه(س) بدون این که نام و نشانی از خودشان داشته باشند، در این شهرستان گمنام هستند؛ از این رو وظیفه شناساندن سیره شهدا که برگرفته از فرهنگ ائمه اطهار(ع) است.

حجت الاسلام والمسلمین نکونام شهدای این شهرستان را مظلوم‌ترین و غریب‌ترین شهدا اما عزیزترین در نزد خدا معرفی کرد و گفت‌: ما در شناخت معرفت شهدا باید به این اصل دقت کنیم که مرام و مسلک شهدا جز عزت این ملت، اسلام و مسلمین نبوده است.

نماینده ولی فقیه در چهارمحال و بختیاری افزود: در سالی که مزین به نام حماسه سیاسی و اقتصادی است با الهام از فرهنگ جهاد و شهادت می‌توانیم حماسه‌ای بی‌بدیل خلق کرده و دشمنان را در توطئه‌ها و ترفندها ناکام بگذاریم.

امام جمعه شهرکرد حضور شهدای گمنام در استان چهارمحال و بختیاری را افتخاری بزرگ دانست و خاطرنشان کرد: شهدا از جان خود گذشتند تا انقلاب و اسلام ماندگار شود که امروز به الگویی هدایت گر تبدیل شده‌اند.

رییس شورای فرهنگ عمومی چهارمحال و بختیاری افزود: شهدا هستی خود را دادند تا انقلاب و اسلام زنده بماند و هم اکنون وظیفه ما عمل به وصایای این بزرگواران است.

مدیر شورای عالی حوزه های علمیه چهارمحال و بختیاری با یادآوری این که در حساس‌ترین مقطع ملت ما وفاداری خود را به نظام ولایی نشان دادند و در دفاع از اسلام سرمایه جاودانه خلق کردند، تصریح کرد: عزتی که شهدا نصیب این ملت کردند عزت روز‌افزونی است که در آن هیچ راه برگشت و اهمال و سستی وجود ندارد.

وی بر ضرورت پایبندی به حجاب و ترویج فرهنگ فاطمی تأکید کرد و گفت: در صورت تحقق این مسأله مهم حماسه‌ای ماندگار در بخش‌های گوناگون جامعه خلق خواهد شد./9457/پ202/غ

ارسال نظرات