۰۳ ارديبهشت ۱۳۹۲ - ۱۶:۱۷
کد خبر: ۱۶۳۰۵۳
با حضور آیت الله علم الهدی؛

سلسله همایش های سالانه پرچم داران بصیرت در مشهد برگزار می شود

خبرگزاری رسا ـ فرمانده مرکز بسیج طلاب و روحانیون خراسان رضوی از برگزاری سلسله همایش های سالانه "پرچم داران بصیرت" با عنوان«حماسه سازان سیاسی طلاب و روحانیون» 12 اردیبهشت در مشهد خبرداد.
حجت الاسلام سرور

 

به گزارش خبرگزاری رسا به نقل از روابط عمومی حوزه علمیه خراسان، حجت الاسلام سید رضا سرور، فرمانده مرکز بسیج طلاب و روحانیون خراسان رضوی از برگزاری همایش استانی 'حماسه سازان سیاسی طلاب و روحانیون' حوزه علمیه خراسان با حضور 2 هزار نفر از طلاب بسیجی خراسان رضوی خبر داد و اظهار داشت: این همایش از سلسله همایش های سالانه "پرچم داران بصیرت" است که پیش بینی می شود در این همایش 2 هزار نفر از طلاب و روحانیون بسیجی خراسان رضوی شرکت کنند.

 

 

وی با بیان این که این همایش با محوریت "حماسه سیاسی" برگزار می شود، گفت: این همایش همزمان با سالروز شهادت استاد شهید مطهری‌ با سخنرانی حجت الاسلام مجتبی ذوالنوری، فرمانده مرکز بسیج طلاب، آیت الله علم الهدی، امام جمعه مشهد و رضا سراج، رییس مرکز راهبردی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی برگزار می شود.

حجت الاسلام سرور به اهداف برگزاری این همایش اشاره کرد وافزود: این همایش با هدف تحقق رهنمودهای مقام معظم رهبری در رابطه با تحقق حماسه سیاسی برگزار می شود چرا که طلاب و روحانیون به عنوان مبلغان با حضور در شهرها و روستاها نقش ارزنده ای در تحقق حماسه سیاسی دارند.

وی گفت: مرکز بسیج طلاب و روحانیون خراسان رضوی از همه اساتید، فضلاء و طلاب حوزه علمیه مشهد جهت شرکت در همایش استانی حماسه سازان سیاسی طلاب و روحانیون حوزه علمیه خراسان به منظور پاسداشت مقام معظم رهبری و عمل به فرامین رهبری در سالروز شهادت استاد شهید مطهری‌ دعوت به عمل می آورد.

فرمانده مرکز بسیج طلاب و روحانیون خراسان رضوی افزود: همایش استانی "حماسه سازان سیاسی طلاب و روحانیون " حوزه علمیه خراسان صبح روز 12 اردیبهشت از ساعت هفت و 30 دقیقه صبح تا 14 در محل حسینه امام خمینی (ره) واقع درانتهای خیابان نخریسی برگزار می شود./934/ت302/ب

ارسال نظرات