۰۳ ارديبهشت ۱۳۹۲ - ۱۱:۴۷
کد خبر: ۱۶۲۹۷۴
با صدور پیامی؛

آیت الله طبرسی ارتحال امام جمعه موقت ساری را تسلیت گفت

خبرگزاری رسا ـ نماینده ولی فقیه در مازندران با صدور پیامی ارتحال امام جمعه موقت ساری را تسلیت گفت.
آيت الله طبرسي

به گزارش خبرگزاری رسا در ساری، آیت الله نورالله طبرسی، نماینده ولی فقیه در مازندران امروز با صدور پیامی ارتحال حجت الاسلام سید حسن تائبی، امام جمعه موقت ساری را تسلیت گفت.

 

در بخشی از این پیام آمده است: خبر درگذشت ناگهانی عالم جلیل القدر تائبی موجب تاسف و تاثر خاطر شد. عالم بزرگواری که سالهای قبل از پیروزی انقلاب اسلامی و پس از آن در تنویر افکار عمومی و ترویج دین مبین اسلام و تربیت شاگردان در حوزه های علمیه و امام جماعت و سنگر امام جمعه موقت خدمات شایسته ای را انجام داده است.

 

این پیام می افزاید؛ حجت الاسلام تائبی مورد وثوق و مشی او همراه با منویات امام راحل و مقام معظم رهبری بوده است.

 

آیت الله طبرسی در ادامه پیام خود آورده است؛ فقدان این عالم ربانی را به پیشگاه مقدس حضرت بقیه الله الاعظم امام زمان و رهبر حکیم و فرزانه انقلاب و علما اعلام و جامعه روحانیت شهرستان ساری به ویژه همسر فداکار و فرزندان بزرگوار تسلیت و تعزیت گفته و از پیشگاه خداوند متعال برای آن عزیز سفر کرده علو درجات و برای بازماندگان ارجمندش صبر و اجر مسئلت دارم.

 

مدیر کل ارشاد مازندران:

 آراستگی به اخلاق و ساده زیستی از جمله وی‍ژگی‌های ممتاز مرحوم تائبی بود 

حجت الاسلام عباسلی ابراهیمی، مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی مازندران نیز در پیامی درگذشت حجت الاسلام تائبی را تسلیت گفت.


در پیام مدیر کل فرهنگ و ارشاد مازندران آمده است؛ آراستگی به اخلاق و مردم داری و ساده زیستی از جمله وی‍ژگی‌های ممتاز آن روحانی عزیز و برخوردار از افتخار بزرگ سیادت و انتصاب به خاندان اهل بیت (ع) بود.

 

وی در ادامه پیام خوده آورده است؛ سخت کوشی در حل مشکلات مردم و تاثیرگذاری در عرصه‌های قانون گذاری از ایشان چهره ای خدوم و محبوب و ماندگار به جای نهاده که در حافظه تاریخی و خاطره مردم جاودانه خواهد ماند.

 

گفتنی است، حجت الاسلام سید حسن تائبی روز گذشته در سن 74 سالگی به دیار حق شتافت./950/د101/ب

ارسال نظرات