۰۲ ارديبهشت ۱۳۹۲ - ۱۵:۴۳
کد خبر: ۱۶۲۸۵۷
با رقابت پانصد طلبه؛

سومین دوره المپیاد علمی طلاب حوزه علمیه استان تهران برگزار می‌شود

خبرگزاری رسا - معاون آموزش حوزه علمیه استان تهران از برگزاری سومین دوره المپیاد علمی طلاب این استان خبر داد.
المپياد علمي

حجت الاسلام کبیریان، معاون آموزش و امور واحدهای آموزشی حوزه علمیه استان تهران در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری رسا گفت: المپیاد علمی و یا به عبارتی مسابقه دانش آزمایی طلاب حوزه علمیه استان تهران در ساعت 8 صبح روز پنجشنبه پنجم اردیبهشت‌ماه در مصلای شهرری برگزار می‌شود.

وی در ادامه افزود: حدود 500 نفر از طلاب پایه‌های اول تا دهم مدارس علمیه استان براساس احراز شرط معدل و تاییدیه اخلاقی مدیر مدرسه به رقابت علمی خواهند پرداخت.

معاون آموزش حوزه علمیه استان تهران ارتقای سطح علمی مدارس و ایجاد رقابت و نشاط علمی در بین طلاب را از مهم‌ترین اهداف برگزاری المپیاد علمی دانست و گفت: به اعتراف مدیران مدارس علمیه برگزاری مسابقه دانش آزمایی در سطح استان تأثیر بسزایی در جدیّت طلاب در درس خواندن و دقت نظر ایشان داشته است.

حجت الاسلام کبیریان در توصیه به دواطلبان شرکت در المیپاد علمی تصریح کرد: داوطلبان می‌توانند با مراجعه به پایگاه الکترونیکی معاونت آموزش حوزه علمیه تهران  از بررسی نتیجه صلاحیت علمی خود آگاه و کارت ورود به جلسه آزمون را دریافت کنند و داوطلبانی که روز آزمون کارت ورود به جلسه را همراه نداشته باشند، اجازه شرکت در آزمون را ندارند.

معاون آموزش حوزه علمیه استان تهران در پایان با اشاره به جوایز این آزمون افزود: حداقل امتیاز لازم جهت جوایز، 60 امتیاز از صد امتیاز است که در هر پایه به نفرات اول هزینه سفر عمره مفرده، نفرات دوم هزینه سفر عتبات عالیات و نفرات سوم هزینه سفر مشهد مقدس است که نتیجه آن در اواخر اردیبهشت ماه در پایگاه الکترونیکی معاونت آموزش حوزه علمیه تهران اعلام خواهد شد./958/ت302/ص

ارسال نظرات