۳۱ فروردين ۱۳۹۲ - ۱۸:۳۰
کد خبر: ۱۶۲۵۴۲
حجت الاسلام و المسلمین نکونام:

نیروهای مسلح شایسته بهترین خدمات در جامعه اسلامی هستند

خبرگزاری رسا ـ نماینده ولی فقیه در چهارمحال و بختیاری با تأکید بر گسترش خدمات روحی و عاطفی به نیروهای مسلح، خطاب به فرماندهان نظامی گفت: ارتباطات عاطفی خود را با مجموعه بازنشسته قطع نکنید و مشکلات رفاهی و خدماتی آنها را در اولویت کاری خود قرار دهید.
حجت الاسلام و المسلمين نکونام ، نماينده ولي فقيه در چهارمحال و بختياري و امام جمعه شهرکرد

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در شهرکرد، حجت الاسلام و المسلمین محمدعلی نکونام، نماینده ولی فقیه در چهارمحال و بختیاری، امروز در دیدار کارکنان تأمین اجتماعی نیروهای مسلح این استان، اظهار داشت: قدر کارتان را بدانید؛ چرا که خدمت به عزیزانی که عمر خود را در جهت سربلندی نظام به سر برده اند، بسیار ارزشمند است و نزد خداوند متعال اجر و پاداش عظیمی دارد.

حجت الاسلام والمسلمین نکونام با تأکید بر گسترش خدمات روحی و عاطفی نیروهای مسلح، ابراز داشت: ارتباطات عاطفی خود را با مجموعه بازنشسته قطع نکنید و مشکلات رفاهی و خدماتی آنها را در اولویت کاری خود قرار دهید.

نماینده ولی فقیه در چهارمحال و بختیاری ملاک برتری کار را همراه کردن آن با تقوا بیان کرد و گفت: همه کارها در عالم جایگاه یکسانی ندارند؛ برخی از منزلت و رتبه بالایی در این دنیا و آخرت برخوردارند و کار شما نیز از این موارد است چرا که اصلش خدمت رسانی است.

امام جمعه شهرکرد با بیان این که در اسلام  به بحث خدمت رسانی توجه ویژه ای شده است، تصریح کرد: همواره جوایای حال زیرمجموعه خود باشید و از نزدیک با مشکلات آنها روبه‌رو شوید و بدانید که اگر قبل از آن که آنها به شما مراجعه کنند سراغشان رفتید، نزد خداوند متعال سربلند می‌شوید.

مدیر شورای عالی حوزه‌های علمیه چهارمحال و بختیاری ادامه داد: بدانید و آگاه باشید که مسؤولیت بزرگی بر عهده شما گذاشته شده است که فردای قیامت از ذره ذره آن پاسخ می‌خواهند و آنهایی سربلند می‌شوند که به کار مردم توجه کرده اند.

رییس شورای فرهنگ عمومی چهارمحال و بختیاری با بیان این که حق الناس تنها غصب مال دیگری نیست، افزود: آگاه باشید که اگر در ارائه  خدمتی که بر عهده ما گذاشته شده است سهل انگاری کنید، حق الناس بر گردن شما خواهد بود.

نماینده ولی فقیه در چهارمحال و بختیاری حماسه کاری را مقدمه حماسه سیاسی و اقتصادی بیان کرد و گفت: انجام وظیفه به بهترین شکل و تلاش شبانه روزی در ادای تکلیف خود زمینه ساز حماسه است.

حجت الاسلام والمسلمین نکونام در پایان با اشاره به این که نگاه خدمت رسانی در بحث انتخابات شوراهای شهر و روستا محقق نشده است، بیان داشت: اگر ما از انتخابات شورا‌ها غفلت کنیم و به افراد نالایق رأی بدهیم، آنگاه ممکن است برخی از این شورا‌ها به ابزار‌ی برای دشمنان در راستای سنگ‌اندازی در مسیر انقلاب اسلامی تبدیل شوند./9457/پ202/س

ارسال نظرات