۳۰ فروردين ۱۳۹۲ - ۱۸:۰۶
کد خبر: ۱۶۲۳۹۶
امام جمعه خرمشهر تبیین کرد؛

انتخابات؛ مظهر رویاروی ملت ایران با استکبار

خبرگزاری رسا ـ امام جمعه خرمشهر با بیان این که وضعیت کنونی کشور صحنه ای برای نبرد حق و باطل است، ابراز داشت: در یک سوی این نبرد ملت همیشه در صحنه ایران و در سوی دیگر نظام سلطه قرار گرفته است.
حجت الاسلام سيد عبدالنبي موسوي، امام جمعه خرمشهر

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در خوزستان، حجت‌الاسلام سیدنبی موسوی، امام جمعه خرمشهر، امروز در خطبه‌های نماز جمعه این شهرستان به شعار «حماسه سیاسی و حماسه اقتصادی» اشاره و با با بیان این که حماسه واژه ای جهادی است اظهار داشت: جهاد زمانی اتفاق خواهد افتاد که میدانی برای نبرد وجود داشته باشد.

حجت الاسلام موسوی با بیان این که وضعیت کنونی کشور صحنه ای برای نبرد حق و باطل است ابراز داشت: در یک سوی این نبرد ملت همیشه در صحنه ایران و سوی دیگر نظام سلطه قرار گرفته است.

وی با بیان این که نظام سلطه به ناحق خود را جامعه بین‌المللی تصور می کند و با ابزارهای مختلف در برابر ملت ایران صف ‌آرایی می‌کند، اظهار داشت: ملت ایران نشان داده همواره از هویت و کیان خود در عرصه های سیاسی و بین‌المللی دفاع می‌کند.

امام جمعه خرمشهر با اشاره به حضور مردم در انتخابات های مختلف از ابتدای انقلاب تا به امروز، خاطرنشان کرد: ملت ایران در انتخابات پیش رو با لبیک به ندای رهبری حماسه ای سیاسی خلق خواهد کرد.

حجت الاسلام موسوی به اهمیت توجه به حماسه اقتصادی اشاره کرد و گفت: با همت مردم و مسؤولان شاهد تحول چشمگیری در حوزه‌های مختلف کشور خواهیم بود و این مهم نیازمند برنامه ریزی صحیح است.

امام جمعه خرمشهر در ادامه خطبه‌ها به سالروز ارتش اشاره کرد و گفت: اشاره به 29 فروردین روز ارتش، این روز را یادآور حماسهها، عزتها و دلاورمردیهای ارتشیان در دفاع از اسلام و انقلاب است.

حجت الاسلام موسوی در ادامه تصریح کرد: روز ارتش به نوعی روز خنثی شدن توطئه های دشمنان است.

وی به دوم اردیبهشت ماه روز تأسیس سپاه پاسداران اشاره کرد و افزود: سپاه نهادی انقلابی، وفادار و مقاوم در کشور جهت پاسداری از انقلاب و دستاوردهای آن است.

امام جمعه خرمشهر با بیان این که دشمنان می دانند با وجود سپاه همه توطئههای آنها نقش بر آب میشود، تصریح کرد: سپاه در طول 34 سال بعد از انقلاب همواره در دفاع از ارزشها هیچگونه کوتاهی از خود نشان نداده است.

وی در پایان سخنانش سفر هیأت دولت به استان خوزستان در هفته جاری را فرصت مناسبی برای رفع موانع و مشکلات مردم استان عنوان کرد و گفت: موضوع رفع موانع اشتغال جوانان مهم ترین موضوعی است که باید در این سفر مورد بررسی قرار گیرد./9464/پ202/س

ارسال نظرات