۲۸ فروردين ۱۳۹۲ - ۱۷:۱۳
کد خبر: ۱۶۲۱۴۱
نماینده مجلس خبرگان رهبری:

تجلی حضور ملت ایران در انتخابات بدخواهان نظام را مبهوت می‌کند

خبرگزاری رسا ـ نماینده مردم قزوین در مجلس خبرگان رهبری با تأکید براین که ملت ایران همواره با حضور خود در صحنه های مختلف این انقلاب پاسخ های دندان شکنی به دشمنان دادند، تصریح کرد: این بار نیز این ملت حماسه آفرین در حرکتی ارزشی بدخواهان نظام را مبهوت حضور خود خواهند کرد.
نماينده ولي فقيه در قزوين

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا، آیت‌الله هادی باریک‌بین، نماینده ولی فقیه در قزوین، امروز در دیدار جمعی مدیر و کارکنان سازمان صنعت، معدن و تجارت استان به تلاش های 34 ساله دشمنان برای ضربه زدن به نظام اسلامی اشاره کرد و گفت: همه تلاش ها و توطئه افکنی های غرب با ایستادگی و مقاومت ملت ایران خنثی شد.

 

وی تحریم ها را فرصتی برای پیشرفت و توسعه کشور در بخش‌های مختلف دانست و افزود: ملت ولایت مدار ایران با وحدت و همدلی در سال های گذشته تحریم ها را به فرصت تبدیل کردند.

 

نماینده مردم قزوین در مجلس خبرگان رهبری با تأکید بر این که ملت ایران در سال جدید نیز باید با همان جدیت و وحدت سال گذشته در مسیر پیشرفت کشور گام بردارند، تصریح کرد: در سالی که رهبر معظم انقلاب آن را سال حماسه سیاسی و حماسه اقتصادی نامگذاری کردند آحاد جامعه باید تلاش کنند تا رهنمودهای رهبری محقق شود.

 

آیت الله باریک بین با بیان این که دشمنان تلاش می کنند با تشدید تحریم ها و نابسامان جلوه دادن وضعیت اقتصادی کشور، زمینه ناامیدی مردم از نظام را فراهم کنند، تصریح کرد: دشمنان باید بدانند که ملت بزرگ ایران همانند گذشته هوشیار و بیدار هستند.

 

نماینده ولی فقیه در قزوین در ادامه سخنان خود با تأکید بر نظارت بیشتر مسؤولان بر عرضه کالاهاس اساسی در میان مردم، خاطرنشان کرد: سازمان های مرتبط باید با نظارت دقیق مانع احتکار کالاها از سوی افراد سودجو شوند.

 

امام جمعه قزوین  با بیان این که دشمنان فکر می کردند با تشدید تحریم ها می توانند ملت ایران را در برابر خواسته های نامشروع خود تسلیم کنند، ادامه داد: اما ملت ایران ثابت کردند که همواره تابع ولایت و رهبری هستند و با وحدت و همدلی همه نقشه های دشمنان را خنثی می کنند.

 

آیت الله باریک حضور ملت ایران در صحنه های مختلف این انقلاب را تعیین کننده دانست و ادامه داد: این مردم بصیر و آگاه با حضور حماسی همواره ثابت کردند که پشتیبان حقیقی نظام و ولایت هستند.

 

نماینده مردم قزوین در مجلس خبرگان رهبری با تأکید براین که ملت ایران همواره با حضور خود در صحنه های مختلف این انقلاب پاسخ های دندان شکنی به دشمنان دادند، تصریح کرد: این بار نیز این ملت حماسه آفرین در حرکتی ارزشی بدخواهان نظام را مبهوت حضور خود خواهند کرد.

 

امام جمعه قزوین با بیان این که ملت بزرگ ایران 34 سال است که طعم تلخ تحریم  را چشیده اند و ترسی از این گونه تهدید ها ندارند، بیان داشت: نظام مقدس جمهوری اسلامی در 34 سال گذشته بدون وابستگی به شرق و غرب و تنها با پشتوانه قدرت الهی به پیشرفت‌های گسترده در بخش های مختلف دست یافته است.

 

وی با بیان این که دشمنان تلاش می کنند با تحریم مسیر توسعه و پیشرفت نظام اسلامی را مسدود کنند، ادامه داد: دشمنان باید بدانند که ملت ایران با پشتوانه الهی همه این تحریم‌ها را پشت سر خواهند گذاشت و آینده ای روشن پیش روی این ملت است.

 

نماینده ولی فقیه در قزوین با بیان این که مسؤولان باید همه توان خود را برای خدمتگزاری صادقانه به مردم به کارگیرند، ادامه داد: در شرایطی که دشمنان تلاش می کنند تا با تشدید تحریم ها مردم را  نسبت به نظام بدبین کنند مدیران باید همه توان خود را در جهت رفع مشکلات و کاستی‌ها در کشور به کار گیرند./950/پ203/س

ارسال نظرات