۲۷ فروردين ۱۳۹۲ - ۲۰:۵۵
کد خبر: ۱۶۲۰۴۰

ثبت نام ده نفر برای انتخابات شورا در شهرستان رباط کریم در نخستین روز

خبرگزاری رسا ـ در اولین روز از ثبت نام داوطلبان شرکت در چهارمین دوره انتخابات شوراهای اسلامی شهر و روستا ده نفر برای شرکت در انتخابات شوراهای شهر در شهرستان رباط کریم نام نویسی کردند .
انتخابات شوراها

به گزارش خبرگزاری رسا به نقل از روابط عمومی فرمانداری شهرستان رباط کریم، بیژن سلیمان پور فرماندار رباط کریم با اعلام این‌که در چهارمین دوره انتخابات شوراهای اسلامی شهر و روستا ده نفر برای شرکت در انتخابات شوراهای شهر در شهرستان رباط کریم نام نویسی کردند، افزود: ثبت‌نام انتخابات شوراها از صبح امروز در دفاتر پیشخوان و فرمانداری رباط کریم آغاز شد که تا پایان مهلت قانونی روز سه‌شنبه 27فروردین‌ماه ده نفر برای ثبت نام اقدام کردند.
وی ادامه داد: ثبت نام برای شوراهای اسلامی شهرهای رباط کریم، پرند و نصیرشهر علاوه بر دفاتر پیشخوان دولت، در محل فرمانداری نیز انجام می‌شود.
سلیمان پور گفت: داوطلبان انتخابات شوراهای اسلامی روستا نیز می‌توانند به دفاتر پیشخوان یا بخشداری مرکزی رباط کریم مراجعه کنند.
فرماندار رباط کریم به داوطلبان توصیه کرد در روزهای ابتدایی مهلت یک هفته‌ای، نسبت به ثبت نام خود اقدام کرده و این کار را به روزهای آخر موکول نکنند./957/د102/ص

ارسال نظرات