۱۸ فروردين ۱۳۹۲ - ۱۷:۵۳
کد خبر: ۱۶۰۷۷۶
مدیر کل تبلیغات اسلامی گلستان:

حضور پرشور در انتخابات ضامن بقا و پایداری نظام اسلامی است

خبرگزاری رسا ـ مدیر کل تبلیغات اسلامی گلستان با بیان این که شرکت در انتخابات ریاست جمهوری و انتخاب آگاهانه فرد اصلح از راه تحقیق و بصیرت ضروری است، اظهار داشت: حضور پرشور مردم ضامن دوام، بقا و پایداری نظام جمهوری اسلامی محسوب می شود.
مدير کل تبليغات اسلامي گلستان

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در گرگان، حجت الاسلام نورالله ولی نژاد، مدیر کل تبلیغات اسلامی گلستان، امروز در جمع مدیران تبلیغات اسلامی استان با اشاره به نامگذاری امسال از سوی رهبرمعظم انقلاب اسلامی به عنوان سال حماسه سیاسی و حماسه اقتصادی گفت: مقام معظم رهبری در نامگذاری ها، ضرورت ها و اولویت ها را مدنظر قرار می دهند تا مسؤولان و مردم برنامه هایشان را برای دستیابی به اهداف تنظیم کنند.

 

وی با اشاره به این که رهبرمعظم انقلاب اسلامی در چند سال گذشته عنوان های مختلفی را برای رونق و شکوفایی اقتصادی کشور نامگذاری کرده اند، افزود: امسال دو عنوان حماسه سیاسی و اقتصادی مطرح شد و حماسه سیاسی از مولفه های اقتدار محسوب می شود.

 

حجت الاسلام ولی نژاد با بیان این که ملت ایران اسلامی 34 سال است که پشتوانه ای برای نظام هستند، خاطرنشان کرد: تا به حال مشاهده نشده دولت های اروپایی و آمریکایی به پشتوانه مردمی ببالند و به آن مباهات کنند.

 

مدیرکل تبلیغات اسلامی گلستان حضور در صحنه ملت را مؤلفه اقتدار نظام اسلامی دانست و تصریح کرد: این در حالی است که عامل اقتدار در کشورهای غربی ثروت و قدرت نظامی است.

 

وی با بیان این که برای حضور مردم باید تلاش مضاعف صورت گیرد و رفاه و آسایش مردم را افزایش دهیم، ادامه داد: دشمنان برای کمرنگ کردن حضور مرم از همه حربه ها استفاده می کنند و برای دشمن، حضور کمرنگ مردم در صحنه مهم است.

 

حجت الاسلام ولی نژاد گفت: انتخابات امسال از جهت های مختلف مهم است و مقام معظم رهبری از آن به عنوان حماسه سیاسی نام برده اند و مردم باید حماسه دیگری خلق کنند.

 

وی به شعار حماسه اقتصادی اشاره و اضافه کرد: جهاد اقتصادی، همگرایی را می طلبد و همگان اعم از دولت و مردم باید دست به دست هم دهند تا اقتصاد را به اقتصاد شکوفا و برخوردار برسانند و در مصاف با دشمن که تحریم را آغاز کرده است باید به حماسه اقتصادی برسیم تا وابستگی به جهان را کم کنیم.

 

مدیر کل تبلیغات اسلامی گلستان با بیان این که شرکت در انتخابات ریاست جمهوری و انتخاب آگاهانه فرد اصلح از راه تحقیق و بصیرت ضروری است، اظهار داشت: حضور پرشور مردم ضامن دوام، بقا و پایداری نظام جمهوری اسلامی محسوب می شود.

 

این مسؤول‌، پشتوانه مردمی را مهم ترین عامل استمرار حاکمیتی نظام بیان کرد و گفت:‌ با حضور ملت ایران در انتخابات دشمن می‌فهمد که این مردم غیر‌قابل تسلیم هستند و نظام انقلاب جمهوری اسلامی نفوذناپذیر است.

 

حجت الاسلام ولی نژاد به اهمیت حضور حداکثری مردم در انتخابات و برگزاری یک انتخابات سالم اشاره کرد و گفت: شاه بیت رهنمودهای مقام معظم رهبری مشارکت حداکثری مردم در انتخابات است و مسؤولان نظام نیز باید همین دغدغه را سرلوحه کار خود قرار داده و زمینه مشارکت گسترده مردم را فراهم کنند./950/پ202/س

 

ارسال نظرات