۲۷ اسفند ۱۳۹۱ - ۰۱:۴۲
کد خبر: ۱۶۰۳۴۹
رییس اداره تبلیغات اسلامی بهشهر:

شادی عید سبب کم توجهی به ایام فاطمیه نشود

خبرگزاری رسا ـ رییس اداره تبلیغات اسلامی بهشهر با اشاره به همزمانی عید نوروز و ایام فاطمیه، گفت: حرمت ایام فاطمیه باید در این ایام حفظ شود و همه ما در این زمینه مسؤول هستیم و نباید شادی عید سبب کم توجهی به ایام فاطمیه شود.
رييس اداره تبليغات اسلامي بهشهر

حجت الاسلام سید محمد بابایی، رییس اداره تبلیغات اسلامی بهشهر در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری رسا در بهشهر افزود: هیچ یک از مدارس آموزش و پرورش نباید از فعالیت های فرهنگی جا بماند و برای رسیدن به یک نقطه نظام مند و با روح تربیت دینی، نیاز به همکاری همه دستگاه‌ها به ویژه دستگاه های فرهنگی با آموزش و پرورش است.

وی تأسیس دبیرستان معارف اسلامی را از اهداف بلند تعلیم و تربیت سازمان تبلیغات اسلامی دانست و اظهار داشت: برای گسترش فعالیت این دبیرستان نیازمند همکاری صمیمانه آموزش و پرورش می باشد که تاکنون همکاری های خوبی صورت گرفته است.

حجت الاسلام بابایی با بیان ضرورت اقدامات لازم برای شناساندن الگوهای اسلامی ایرانی در کل جامعه و در بین اقشار مختلف جوانان و نوجوانان خاطر نشان کرد: بخش فرهنگی دانشگاه ها و مد ارس می‎تواند در همه امور فرهنگی پیشگام باشند که در این راستا روحانیان، متخصصان فرهنگی سازمان‌های مختلف می‌توانند کمک شایانی به پیشبرد این اقدامات کنند.

وی ادامه داد: هنر نیز باید در خدمت اسلام باشد و در این راستا، ادبیات، نشریات، رسانه، فیلم و سریال باید به‌نحوی استفاده شوند که رشد و گسترش فرهنگ اصیل اسلامی و دین‌مداری را به همراه داشته باشند.

رییس اداره تبلیغات اسلامی بهشهر در ادامه با اشاره به همزمانی عید نوروز و ایام فاطمه خاطر نشان کرد: حرمت ایام فاطمیه باید در این ایام حفظ شود و همه ما در این زمینه مسؤول هستیم و نباید شادی عید موجب کم توجهی به ایام فاطمیه شود.

حجت الاسلام بابایی افزود: ما مخالف شادی و نشاط در عید نیستیم و شادی مشروع در این رابطه مانعی ندارد اما شادی افراطی و نامشروع را نمی پسندیم.

وی گفت: نو شدن سال جدید برای انسان ها خود یک رستاخیز بزرگ است و در آن درس ها و عبرت های زیادی وجود دارد که باید از درس های سال جدید استفاده کرد و در جهت تازگی دل و ضمیر خود و دوری جستن از گناه و ناپاکی تلاش کرد./950/ت302/ی

ارسال نظرات