۱۵ اسفند ۱۳۹۱ - ۰۰:۰۴
کد خبر: ۱۵۹۰۵۱
نماینده ولی فقیه در چهارمحال و بختیاری:

مشکلات مبلغان باید رفع شود

خبرگزاری رساـ حجت الاسلام و المسلمین نکونام با انتقاد از تعداد کم مبلغان در چهارمحال و بختیاری خواستار تدوین ظرفیت های موجود جهت حضور بیشتر مبلغان شد.
حجت الاسلام و المسلمين نکونام، امام جمعه شهرکرد

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در شهرکرد، حجت الاسلام و المسلمین محمدعلی نکونام، نماینده ولی فقیه در استان چهارمحال و بختیاری، شامگاه دوشنبه، چهاردهم اسفندماه در نشست معاونان تبلیغ مدارس علمیه چهارمحال و بختیاری، با اشاره به مشکلات فراوان روحانیان مبلغ، اظهار داشت: همواره مشکلات مبلغان را با مسؤولان مطرح کرده و خواستار برطرف کردن آنها شده ام.

نماینده ولی فقیه در چهارمحال و بختیاری مطالبه گری را بسیار مؤثر دانست و گفت: نباید از گفتن ها خسته شد و آنقدر باید تذکر داد تا نتیجه لازم به دست آید.

امام جمعه شهرکرد با اشاره به کمک های بسیار رهبر معظم انقلاب به مدارس علمیه، تصریح کرد: اگر بگوییم 95 درصد کمک ها و حمایت ها از سوی رهبر معظم انقلاب است اغراق نکرده ایم.

استاد حوزه علمیه چهارمحال و بختیاری برگزاری نشست های مشترک میان مبلغان و ائمه جمعه را بسیار تأثیرگذار دانست و افزود: وحدت و همدلی را سرلوحه کار خود قرار دهید تا مشکلات تان برطرف شود.

وی با اشاره به نقش مبلغان در مساجد ابراز داشت: مبلغان در عرصه جهاد، استقامت داشته باشند تا مساجد به برکت تلاش شان پربرکت شود.

حجت الاسلام و المسلمین نکونام با انتقاد از تعداد کم مبلغان استان، اظهار داشت: ظرفیت های موجود استان به صورت جامع تدوین و تهیه شود تا بتوانیم نیروهای جدیدی با توجه به ظرفیت های موجود جذب کنیم./9457/پ203/ج

ارسال نظرات