۱۳ اسفند ۱۳۹۱ - ۱۶:۴۷
کد خبر: ۱۵۸۸۲۷

دم خروس شبکه من و تو آشکار تر شد

خبرگزاری رسا - مجری شبکه من و تو در تناقضی آشکار نسبت به ادعاهای قبلی خود مبنی بر این که امسال ایرانی ها برای انجام سفر به خصوص سفرهای نوروزی دچار مشکل شده اند، مسافرت های نوروزی زیاد ایرانیان را علت زودتر تمام شدن این برنامه دانست و گفت: نزدیک شدن به تعطیلات عید و تجربه سال های گذشته ما، که در آن ایام همه می خواهند به مسافرت بروند و برای همین دیگر فینال برنامه را نمی دیدند، ما را بر آن داشت تا برنامه قبل از عید تمام شود و شما با خیال راحت بروید مسافرت.
مسافرت

به گزارش سرویس مانیتورینگ خبرگزاری رسا، مجری یکی از برنامه های شبکه انگلیسی من و تو ، مسافرت های نوروزی زیاد ایرانیان را علت زودتر تمام شدن این برنامه دانست و در پاسخ به بیننده ای گفت: ما هم خیلی خوشحال می شویم که برنامه طولانی تر شود و شما روزهای بیشتری سرگرم شوید.

 

وی افزود: اما نزدیک شدن به تعطیلات عید و تجربه سال های گذشته ما، که در آن ایام "همه" می خواهند به مسافرت بروند و برای همین دیگر فینال برنامه را نمی دیدند، ما را بر آن داشت تا طوری طراحی کنیم که برنامه قبل از عید تمام شود و شما با خیال راحت، بروید مسافرت.


گفتنی است چندی پیش شبکه من و تو، که این چنین اذعان به مسافرت های نوروزی زیاد ایرانیان دارد، در یکی از برنامه های خود به سیاه نمایی در وضعیت اقتصادی مردم ایران پرداخته و گفته بود: امسال ایرانی ها برای انجام سفر به خصوص سفرهای نوروزی دچار مشکل شده اند. میزان مسافرت ها بسیار کم شده و در نتیجه تورهای مسافرتی و آژانس های هواپیمایی رونق ندارند و حتی خیلی هایشان تعطیل شده اند.


شایان ذکر است شبکه انگلیسی من و تو1، همواره در برنامه های خود در رابطه با مسائل روز ایران، سیاه نمایی می کند و جالب اینکه با گذشت چند روز و دقیقا مطابق با مثل معروف: "دروغگو کم حافظه است" به صورت ناخودآگاه مطلب سابق الذکر خود را رد می کند./9161/خ

ارسال نظرات