۱۳ اسفند ۱۳۹۱ - ۱۴:۵۳
کد خبر: ۱۵۸۷۹۸

آغاز نام‌نویسی سومین دوره المپیاد علمی حوزه علمیه استان تهران

خبرگزاری رسا - معاون آموزش حوزه علمیه استان تهران از آغاز نام نویسی اینترنتی سومین دوره المپیاد علمی طلاب حوزه علمیه استان تهران خبر داد.
المپياد علمي

حجت الاسلام محمد حسین کبیریان، معاون آموزش حوزه علمیه استان تهران، در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری رسا، با اشاره به استقبال خوب طلاب از دوره‌های گذشته المپیاد علمی، تصریح کرد: نام نویسی المپیاد امسال از طریق سایت مدیریت حوزه علمیه استان تهران انجام می‌شود و شرایط شرکت در المپیاد، معدل بالا، تأییدیه اخلاقی و کارنامه نیم سال اول از طرف مدیر محترم مدرسه است.

معاون آموزش حوزه علمیه استان تهران افزود: هدف از برگزاری این المپیاد ایجاد حرکت و نشاط علمی در میان مدارس استان و سنجش طلاب توسط خودشان است که با توجه به سطح یکسان سوالات و تصحیح متمرکز آنها قضاوت خوبی می‌توان در مورد سطح علمی طلاب خواهد شد.

 وی در ادامه افزود: مدارسی که طلاب بیشتری در آزمون شرکت داده و رتبه کسب کنند قطعا از سطح علمی بالاتری برخوردار خواهند بود.

حجت الاسلام کبیریان درباره جوایز نفرات برتر المپیاد علمی گفت: از ده پایه تحصیلی شرکت کننده به نفر اول هر پایه کمک هزینه سفر عمره مفرده، به نفر دوم هر پایه کمک هزینه سفر عتبات عالیات و نفر سوم هر پایه کمک هزینه سفر مشهد مقدس اعطا خواهد شد.

حجت الاسلام کبیریان در پایان در توصیه به طلاب حوزه علمیه استان تهران اظهار داشت: به طلاب محترم توصیه می‌کنم با شرکت فعال در این آزمون هم خود را از نظر علمی محک زده و هم از برکات معنوی و جوایز مادی آن بهره مند شوند.

قابل ذکر است، مهلت نام‌نویسی تا 25 اسفند ماه است و طلاب متقاضی شرکت در المپیاد علمی می‌توانند به این نشانی اینترنتی مراجعه کنند./958/پ202/س

ارسال نظرات