۱۰ اسفند ۱۳۹۱ - ۱۶:۴۸
کد خبر: ۱۵۸۴۴۱
عضو شورای استانی حوزه علمیه آذربایجان شرقی:

مسؤولان برای تحقق مطالبات رهبر انقلاب ساز و کار اجرایی تعریف کنند

خبرگزاری رسا ـ حجت الاسلام حاجی‌زاده با تأکید بر این‌که وحدت و بصیرت خواست امروز رهبری است، گفت: مسؤولان باید با ساز و کارهای عملی در تحقق مطالبات رهبری تلاش کنند.
حجت الاسلام حاجي زاده، امام جمعه اهر

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در تبریز، حجت‌الاسلام جواد حاجی‌زاده، عضو شورای استانی حوزه علمیه آذربایجان‌شرقی، روز گذشته در جلسه شورای اداری شهرستان اهر با اشاره به بخش‌هایی از سخنان مهم رهبر معظم انقلاب اسلامی در دیدار اقشار مختلف مردم تبریز اظهار داشت: بنا به فرموده رهبری؛ در شرایطی که دشمن مشترک وجود دارد، دیگر جایی برای تفرقه وجود ندارد.

 

امام جمعه اهر با بیان این‌که مسؤولان باید درس وحدت و بصیرت را از مردم در راهپیمایی پرشور 22 بهمن امسال بیاموزند، خاطرنشان کرد: امروز مهمترین دغدغه‌ رهبر معظم انقلاب اسلامی، وحدت مردم با یکدیگر، مسؤولان با هم و در نهایت مردم و مسؤولان است که منجر به انسجام ملی برای مقابله با دشمنان می شود.

 

حجت الاسلام حاجی زاده با بیان این‌که توصیه های ولایت فقیه بایستی در همه حال فصل‌الخطاب همه مسؤولان و دست‌اندرکاران نظام باشد، تصریح کرد: وحدت و بصیرت خواست امروز رهبری است، مسؤولان باید با ساز و کارهای عملی در تحقق مطالبات رهبری تلاش کنند.

 

وی با اشاره به این‌که همگان در برابر توصیه‌های رهبر انقلاب مسؤول هستیم، گفت: نباید چنین تصور شود که سخنان اخیر رهبری تنها برای رؤسای قواست، بلکه همه مسؤولان مورد خطاب ایشان بودند، از این رو انتظار داریم مدیران اجرایی و نمایندگان مجلس با نصب العین قرار دادن منویات رهبری در تحقق اهداف عالی نظام تلاش کنند.

 

امام جمعه اهر افزود: زمان آن رسیده که همه در سایه وحدت و بصیرت، ولایت‌مداری عملی خود را به رخ دشمنان بکشیم، در شرایطی که دشمنان از رهاورد تحریم های اقتصادی و جنگ روانی در داخل کشور به دنبال فتنه‌انگیزی در آستانه انتخابات خرداد سال آینده هستند، نباید از توطئه های دشمن غافل بود.

 

حجت الاسلام حاجی زاده در پایان با اشاره به اهمیت تأمین کالاهای مورد نیاز مردم در آستانه سال جدید، کنترل قیمت‌ها و کاهش تورم برای ارتقای سطح رضایتمندی مردم، خطاب به مدیران گفت: امروز مسؤولیت امانتی خطیر در دست شماست که باید از این فرصت برای خدمت به مردم از هیچ تلاشی دریغ نکنید./935/پ202/س

 

ارسال نظرات