۰۵ اسفند ۱۳۹۱ - ۱۸:۱۰
کد خبر: ۱۵۷۷۲۱

پیام تسلیت آیت الله طبرسی در پی درگذشت مادر شهید شیرودی

خبرگزاری رسا ـ نماینده ولی فقیه در مازندران با صدور پیامی درگذشت مادر خلبان شهید شیرودی را تسلیت گفت.
آيت الله طبرسي

به گزارش خبرگزاری رسا، آیت الله نورالله طبرسی، نماینده ولی فقیه در مازندران امروز با صدور پیامی در گذشت مادر خلبان شهید کشوری را تسلیت گفت.

 

در این پیام تسلیت آمده است، خبر درگذشت مادری مؤمنه و پرهیزگار ام الشهید حاجیه خانم شهربانو حسینی شیرودی والده مکرمه شهید سرافراز سرلشگر خلبان علی اکبر قربان شیرودی موجب تأثر و تألم اینجانب و مردم ولایتمدار استان مازندران گردید.

 

نماینده ولی فقیه در مازندران در ادامه پیام تسلیت خود آورده است، آن فقیده سعیده در دامان پاک خود فرزندی را تربیت کرد که نماد مظلومیت و مقاومت شد. یقیناً روح پاک این بانوی متقی در جوار رحمت الهی با فرزند شهیدش محشور خواهد بود.

 

در ادامه این پیام آمده است، سلام برمادران و پدرانی که با استقامت فراون خود این مسیر نورانی حرکت انقلاب را استمرارمی بخشند.

 

اینجانب مصیبت درگذشت این مادر فداکار را به محضر مبارک مقام عظمای ولایت حضرت آیت الله العظمی الامام خامنه ای، مردم شریف و قدرشناس ایران اسلامی و مردم غیور مازندران به ویژه خانواده محترم شیرودی تسلیت عرض نموده و از خداوند منان علو درجات برای آن مرحومه و صبر و شکیبائی برای خانواده آن بانوی پرهیزکار مسئلت می نمایم.

 

به گزارش خبرگزاری رسا، خانم شهربانو حسین شیرودی، مادر خلبان شهید علی اکبر قربان شیرودی شب گذشته بر اثر کهولت سن در سن 87 سالگی دارفانی را وداع گفت.

 

پیکر پاک این مادر بزرگوار، فردا یک شنبه ساعت 9 صبح از مصلای شهید بهشتی تنکابن به سمت شهر شیرود زادگاه امیر خلبان شیرودی تشییع می شود.

 

گفتنی است، پیکر مادر شهید شیرودی در صحن آقا سید حسین شیرود در جوار مرقد فرزندش دفن می‌شود. احتمال تغییر زمان تشییع وجود دارد./950/پ203/س

ارسال نظرات