۰۴ اسفند ۱۳۹۱ - ۱۴:۴۵
کد خبر: ۱۵۷۵۷۸
نماینده آمل در مجلس:

ولایت مداری مهم ترین شاخصه مدیران در جامعه اسلامی است

خبرگزاری رسا ـ نماینده مردم آمل در مجلس با بیان این که امروز همه مسؤولان تابع محض ولایت هستند و در مسیری که ایشان تعیین می کنند گام بر می دارند، تأکید کرد: ولایت مداری باید مهم ترین شاخصه مدیران در جامعه اسلامی باشد.
يوسفيان، نماينده آمل در مجلس

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در آمل، عزت الله یوسفیان ملا، نماینده مردم آمل و لاریجان در مجلس شورای اسلامی امروز در مراسم افتتاح حسینیه رینه ای های مقیم آمل با بیان این که آمل مهد بزرگان فراوانی در عرصه علم و ادب است، گفت: وجود ستارگان درخشانی چون علامه حسن زاده آملی و جوادی آملی که به عنوان افتخارات ارزنده این شهرستان محسوب می شوند.

 

وی با بیان این که ملت شریف و بزرگوار ایران اسلامی همیشه هویت دینی خود را به اثبات رساندند، بیان داشت: شعائر اسلامی باید در جامعه تبیین شده و تلاش لازمی در این راستا وجود داشته باشد.

 

عضو فراکسیون رهروان ولایت مجلس با بیان این که سبقت در کار خیر سبب سعادت انسان می شود، خاطرنشان کرد: کار خیر به عنوان امری ارزنده برای همیشه باقی مانده و ماندگار خواهد بود.

 

یوسفیان ملا با اشاره به این که کار خیر نشانگر اعتقاد به ائمه معصومین(ع) است که به عنوان عملی صالح برای انسان ذخیره می شود، گفت: انجام امور خیرخواهانه و نیکوکارانه از امور ارزنده ای بوده است که همیشه مورد اهتمام مردم است.

 

نماینده مردم آمل و لاریجان در مجلس با تاکید بر این که وظیفه ما خدمت رسانی به مردم است، بیان داشت: تمام تلاش ما باید این باشد تا دغدغه های مردمی را رفع کرده و شرایط لازم برای ارتقای سطح زندگی مردم فراهم کنیم.

 

عضو فراکسیون رهروان ولایت مجلس با اشاره به این که اساس امور ما باید خدمت گذاری به مردم باشد، خاطرنشان کرد: اهتمام ما باید این باشد که همه تلاش خود را در این راه ارزنده صرف کنیم. 

 

نماینده مردم آمل در مجلس با بیان این که امروز همه مسؤولان تابع محض ولایت هستند و در مسیری که ایشان تعیین می کنند گام بر می دارند، تأکید کرد: ولایت مداری باید مهم ترین شاخصه مدیران در جامعه اسلامی باشد.

 

وی با اشاره به این که همه مسؤولان باید خدمت به مردم را وظیفه و رسالت اصلی خود بدانند، بیان داشت: مدیر در جامعه اسلامی باید مهم ترین دغدغه او رسیدگی به مشکلات و دغدغه های مردم باشد.

 

یوسفیان با بیان این که باید نشان دهیم که نظام مقدس جمهوری اسلامی قادر به خدمت رسانی به مردم است، گفت: باید در سایه دین به رفاه مطلوب دست پیدا کنیم که این امر حق مسلم مردم ما است./950/پ202/ج

ارسال نظرات